Gå til innhold

stylet vw golf i tromsø!

Ranger emnet


sigbha

Anbefalte innlegg

Bilen gikk i balsfjord før,har et par bilder av den med sommerdekka på den stasjonære.

 

En kompis spotta samme bilen i mars i 2005,link:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=67741

 

Fant noen bilder av den på nettet,gitt..

DSC06603__Medium_.JPG

DSC06608__Medium_.JPG

DSC06612__Medium_.JPG

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil da =) Går en lignende en her men den er stygg da

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være noe av den styggeste stylinga jeg noensinne har sett på en golf. Det der var seriøst helt for jævlig.

 

Hva i guds navn tenkter folk på? Den fangern følger ikke linjene på bilen, den passer ikke inn på noen måte, og den er stygg som faen!

 

Stakkars golf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være noe av den styggeste stylinga jeg noensinne har sett på en golf. Det der var seriøst helt for jævlig.

 

Hva i guds navn tenkter folk på? Den fangern følger ikke linjene på bilen, den passer ikke inn på noen måte, og den er stygg som faen!

 

Stakkars golf...

 

:thumb Word.

 

Men folk har sine smaker..

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ey for folk som komenterer plastikken på bilen så kan jeg si dette her. en venn av famililien hadde denne bilen for en goood stund tilbake. og denne bilen vant en pris her i kr.sand for fineste vannavkjølte bil på et agder-vw klubb treff. og den dekoren han her på siden med tuningstore kan han bare fjerne pga tuningstore eksisterer ikke lengre. jeg syns bilen er rå og så vidt jeg vet så ble bilen bygd for å lage oppmersomhet.

UNGDOM MED STERKE MENINGER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår