Gå til innhold

Bilstereo i Nissan Almera N16a (2004)

Ranger emnet

caralluna

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal til å slå til på en sånn straks, ville bare vite litt hvordan denne er å få egen headunit (Alpine 9835) i. Den nederste åpningen ser for smal ut til et vanlig anlegg. Kan en da ta ut cd-spilleren til det integrerte anlegget i plassen over og bruke den? Lyden i det integrerte anlegget er i grunnen ganske grei til å være originalt anlegg på en bil i den klassen, men jeg vil kunne spille MP3-CDer ;-)

Har en RF 360.6 og en 2x12" RF subkasse og en 1 Farad kondis som også skal inni, men jeg leverer den inn, sånne ting tør ikke jeg gi meg i kast med. Er det forresten noen i Stavangerområdet dere vil anbefale til å gjøre den jobben, i tillegg til å demontere det fra den gamle XMen det står i nå?

For eksempel på hvordan ting ser ut i Almeraen, se http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=7795622&reference=car/witrobil/7795622_245844_1_1_1184l_15.jpg&adheading=Nissan+Almera+1.5+acenta+personbil+2004%2C+49050+km.%2C+kr.+172000%2C-&sid=14aXxoEEQZ926453&pos=2&adTypeId=20

Tusen takk for tips hvis noen kjenner denne bilen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har rett ja ;-) Hvis burgunder Laurel på Oanes med gåen vannpumpe sier deg noe har du rett ;-)

Jeg har hørt litt forskjellig om anlegg i Almeraen av den nyeste typen...men skal da headuniten plasseres i den nederste eller kaster vi ut cd-spilleren og erstatter den?

Skulle nok ha klart å sette i headuniten, men har ikke lyst å prøve på resten selv. Spess ikke når det er kondiser inne i bildet.

Kan ikke si jeg kjenner Gangeren 13, men Pål og Morel høres kjent ut ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider