Gå til innhold

Volvo: B230 F/ET selges. 250hk+. Mye deler til 740TIC.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Knapt innkjørt nybygd motor. Med annen turbo er den god for 300hk.

Har også en b230et blokk med veiv selges grisebilli.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1347199

Komplett sort delskinn interiør.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1347200

Ytterligere bilder sendes på mail.

Ring: 41522344

MVH Sten Harald Nordheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye skal du ha for b230et blokka?

Og hvor mye skal du ha for den nyoverhala blokka? Hvordan ble den innkjørt?

Hvilke råder er brukt? Følger det med sandwich til oljeuttak?

Send gjerne bilder og mer info på min mail, tommy@fagertun.org

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sa sandwitch? er du sultn?

ET blokka med veiv. kan du få for 200 spenn? + frakt ;)

Den nyoverhala motorn ble først kjørt 100 mil med roli kjøring på valvoline mineralolje. sto på tomgang og gikk seg varm før den ble kjørt med osv. etter det ble det bytte til castrol gtx 5w40 med slick 50 oljebehandling. etter at jeg hadde nådd 130 mil så begyngte jeg å dra litt og nå før jeg satte bilen still/bilen satte seg still fikk jeg prøvd motorn på 0.8-0.9 bar og den gikk meget bra. da hadde den gådd i overkant av 190 mil. grunnen til at bilen ble satt still er at det er noe feil med ledningsnettet til motronicen og gidder ikke fikse på det. den griller sluttrinnet for tenning/dyser. bilen kan selges med hjærne og alt av andre komponenter til motronic. ledningsnettet vil jeg ikke selge siden det er noe forferdelig gærnt dær et sted og slutttrinn har jeg 2 stk som er grilla.

er en F blokk fra 91 med tilhørende blokk og råder. dvs de nyere sterkere rådene og 63mm rammelager på veiva.

Skal bygge om til sprut og et grommere motoroppsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider