Gå til innhold

En tråd om bilen min, 240 85mod. Vraket 25.2.09

Ranger emnet

Volvo-Racer

Anbefalte innlegg

• Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
kjempe lækkert!

hvordan farge blir det?

Hehe, ja håpe det blir lekkert! Blir blå perlemor.. blir spennede å se hvordan det blir.

I første omgang skal den lakkes i motorom og døråpninger. For vi må bestille mer perlemor på jobben. Har bare nok til å blande 1 liter lakk.

Har også fått solgt mopeden å hevve 1 delebil. så da blir det kjøp av spacere og dekk. Som da igjen medfører at 17" kommer på. Får bare håpe alt går etter planen! :)

En du? Skal du selge bilen å kjøpe deg en annen? eller skal du fikse den du har.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja håpe det blir lekkert! Blir blå perlemor.. blir spennede å se hvordan det blir.

I første omgang skal den lakkes i motorom og døråpninger. For vi må bestille mer perlemor på jobben. Har bare nok til å blande 1 liter lakk.

Har også fått solgt mopeden å hevve 1 delebil. så da blir det kjøp av spacere og dekk. Som da igjen medfører at 17" kommer på. Får bare håpe alt går etter planen! :)

En du? Skal du selge bilen å kjøpe deg en annen? eller skal du fikse den du har.. ?

Dæven... såpass..blir det noe lignende den farga som gøran har på den ¨s90¨en sin??

isåfall så blir det usansynlig rått!!:volvopower:

men uansett så gleder jeg meg enormt til å se resultatet!!

jeg har allerede kjøpt meg ny bil, var å hentet den i går, en hvit 245 93mod med b230fx motor ;)... blir vell antageligvis å fikse den jeg har fra før å selge den... men nå er det ut å råne, bare så jævla synd at den foreløpig er på orginale sykkeldekk;)

93 Volvo 245 Turbo

86 Volvo 240

98 Kawasaki ZX6-R

09 Polaris Assault RMK 800

87 Suzuki lt250r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen på jobb.

P2010192.jpg

Dører osv. skrudd av

P2010197.jpg

Ferdig nedmattet å kommet inn i boksen.

P2010217.jpg

Litt maskering

P2010222.jpg

P2010236.jpg

P2020239.jpg

Blanding av lakk

P2020245.jpg

P2020250.jpg

Gangsta shit :P

P2020260.jpg

Lakkering på gang

P2020277.jpg

P2020279.jpg

P2020284.jpg

Slik ble det. Men kamera var ikke så ivri på å klare å få med perlemoreffekten. skal prøve å ta bilder med et annet kamera en annen gang.

P2020286.jpg

P2020287.jpg

P2020289.jpg

P2020292-1.jpg

P2030313.jpg

P2020295.jpg

Jeg vil rette en stor takk til _s90r_ på forumet for enormt pågangsmot å hjelpsomhet når det gjalt å pusse ned før lakk! :kiss

Kommer flere bilder når bilen blir lakkert, det skal ikke jeg gjøre, men en kompis på jobb. Synes ikke jeg har nok erfaring for å gi meg ut på det.

Stay tuned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra denne bilen :) Jævlig fin farge ;) gleder meg til og se den ferdig lakk ;) neste så man skulle hatt samme farge sjøl :P hehe

Volvo 240GLE Turbo, 84Mod Bruksbil

Volvo 240GL Turbo 85Mod Bruksprosjekt

Volvo Amazon 65mod Langtids prosjekt

Volvo 245GLT 83Mod Prosjekt eller selge?

Volvo 164......69Mod Prosjekt eller delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider