Gå til innhold

En tråd om bilen min, 240 85mod. Vraket 25.2.09

Ranger emnet

Volvo-Racer

Anbefalte innlegg

• Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

Vel, har hendt endel med bilen i det siste. Noen gode ting, og noen dårlige ting :(

De dårlige tingene er bla. fikk endelig dekk på mine 17" gla å fornøyd satte jeg på spacere og felgene. strammet godt til, kjørte litt åsså strammet jeg til en gang til.

Dagen etter kjørte jeg til jobb, strålende fornøyd med utsene med felgene. Når jeg var ferdig på jobb kjørte jeg hjemmover, Da jeg hadde kjørt i 10min, midt oppå ei bru løsnet selvførgelig venstre framhjul uten forvarsel. Å stoppet i en Opel kadett, var i ei 80 sone. så det fikk en god fart. Var spaceren som hadde løsnet!"#"# så bremsa og skjermen min ble ikke så fin etterpå. Å felgen ble ubrukelig. Måtte å ut med 6000kr til han som hjulet traff. HUSK, dobbel, eller trippelsjekk. Spacere og hjulmuttre :P

Så 2 dager før jeg skulle dra på sommertreff på ACR i mo i rana. Så rasa seff girkassa, fikk byta den.

da jeg var kommet et stykke på vei så jeg at motoren lak olje. så i ekspansjonstanken at det var gromsete. ERGO: toppakningen var gått :S Kom meg ned og opp igjen.

så det possitive er at jeg har skaffet en 405 topp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var det jeg ikke hadde. Men skrev til pedersen, å de sa det skulle gå bra.. men det gjorde det jo ikke :P

Men men, har fått en lærepenge nå.

Ja, du er alltid ansvarlig uansett..

Hjelper desverre lite om et verksted har sagt at bilen er i god stand og du mister bremsene rundt svingen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...