Gå til innhold

Avsporing av tråder

Ranger emnet

RaCk

Anbefalte innlegg

Originally posted by rdl

noen som vet hvor lang tid det tar med LInje 5 banen fra carlberner til stovner?

Det vet jeg ikke, men tenkte jeg skulle svare uansett...

Hmmm det spørs vell litt om det er T-2000 eller om det er de gamle, lengden på stoppa, hvor mange folk som er ombord i banen, hvor fort sjåføren kjører, om det er noen hindringer eller ikke. osv osv.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by candyman

NEI NEI NEI NEI!!!!!!!! De orda der må du ikke finne på å si, ikke når de står sammen på den måten:eek: :eek: Jeg ble nesten skutt for det i en tidligere tråd! Så vær forsikig selvom selvom du bruker det på en smakelig måte og kun for å påpeke en sannhet....

Ja jeg hørte jens skreiv det på en PM, turte vell ikke å ta det her.... Jaja.... han er ikke kongen på odden lenge ihvetfall:D

Jaja... Mente ikke noe vondt med å skrive "nye landsmenn", men det var det beste måten å si det på (hvertfall som jeg kom på i farten) Dersom noen føler at mitt ordvalg er upassende så må jeg bare beklage dette :D

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

Jaja... Mente ikke noe vondt med å skrive "nye landsmenn", men det var det beste måten å si det på (hvertfall som jeg kom på i farten) Dersom noen føler at mitt ordvalg er upassende så må jeg bare beklage dette :D

Serriøst... Nå kan jeg ikke quote deg lengere, dette tør jeg ikke være med på. Si heller "de to ordene". Hmmmmm veit ikke helt hva du skal si jeg... Svart mann blir vell litt på kanten, mørkhudet blir jo rein stempling, innvandrer kan du jo ikke vite om han er eller ikke han kan jo være 2 generasjon... hmmmmmmm nei er sandelig ikke helt sikker jeg.... "en litt rar/spesiell nordmann" kan man jo kanskje skrive....

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serriøst... Nå kan jeg ikke quote deg lengere, dette tør jeg ikke være med på. Si heller "de to ordene". Hmmmmm veit ikke helt hva du skal si jeg... Svart mann blir vell litt på kanten, mørkhudet blir jo rein stempling, innvandrer kan du jo ikke vite om han er eller ikke han kan jo være 2 generasjon... hmmmmmmm nei er sandelig ikke helt sikker jeg.... "en litt rar/spesiell nordmann" kan man jo kanskje skrive....

Det går vel bra. Velger å tro at folk som henger her er såpass voksne at de skjønner at jeg ikke mente noe vondt med det jeg skrev.

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med Snostorm.

Hvis du trur du veit svaret på noe men ikke er helt sikker så drit i å svar.

Har selv fått "hjelp" fra folk som "viste hva de snakka om" og når det kom til stykket så blei det bare værre ved å følge deres råd..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel bra. Velger å tro at folk som henger her er såpass voksne at de skjønner at jeg ikke mente noe vondt med det jeg skrev.

Det er nettopp det du IKKE kan regne med... Jeg vil tro at ca halvparten av folka her inne har stempla deg som mini-hitler nå.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp det du IKKE kan regne med... Jeg vil tro at ca halvparten av folka her inne har stempla deg som mini-hitler nå.

Da får det bare være sånn. Jeg har sagt at jeg ikke mente noe vondt og beklaget ordvalget. Er ikke det godt nok så kan de dra lang...

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får det bare være sånn. Jeg har sagt at jeg ikke mente noe vondt og beklaget ordvalget. Er ikke det godt nok så kan de dra lang...

Oi Oi Oi.... Lukter jeg litt "Heil Dinglevims"??

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere har jo OL i å spore av fra topic... sikkert 10posts med diskusjon om det heter nye landsmenn eller pakkiser. Hva har det med topic å gjøre???

-kjært barn har mange navn?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Jeg lukter litt rart, men det lukter ikke Nazivims.

Luker litt rasisme her å.... Grunnen til at "spesielle normen" lukter rart er ikke bare fordi noen av de ikke dusjen, men fordi de kommer fra fremmedkulturelle land med fremmedkulturell mat.

Har du problem med det eller jævla nazi???:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VolvoRaggar

dere har jo OL i å spore av fra topic... sikkert 10posts med diskusjon om det heter nye landsmenn eller pakkiser. Hva har det med topic å gjøre???

-kjært barn har mange navn?

:D

Ahhhhh kjipt å ha matte ass.... jeg hater det lærern står jo bare og kommer med fremmedord på tavla jo, også tror jeg kanskje at jeg må pisse litt å....:)

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luker litt rasisme her å.... Grunnen til at "spesielle normen" lukter rart er ikke bare fordi noen av de ikke dusjen, men fordi de kommer fra fremmedkulturelle land med fremmedkulturell mat.

Har du problem med det eller jævla nazi???:D

Hehe.... Nei vel bevares. Folk skal få lukte som de vil. Grunnen til at jeg lukter rart er at jeg forsov meg (som vanlig) og ikke rakk å dusje. Får kjøre hjem og spyle av meg nazilukta i lunchen.

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke, men tenkte jeg skulle svare uansett...

Hmmm det spørs vell litt om det er T-2000 eller om det er de gamle, lengden på stoppa, hvor mange folk som er ombord i banen, hvor fort sjåføren kjører, om det er noen hindringer eller ikke. osv osv.

T2000 brukes kun på Linje 1 i utgangspunktet.

På linje 2, 3, og 5 brukes serie I til IV, på linje 4 brukes serie V til VIII.

Det er noen unntak fra dette, men de er få, det hender nemlig at det brukes serie V til VIII på linje 2, pga vognmangel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår