Gå til innhold

Avsporing av tråder

Ranger emnet

RaCk

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jens

Er Kristin våt og vill?

Hei ta å djit i det dej a! Kjistin e baje puledokka hans.

Fåkk ass makkayiver er så jævla kul ass.... Noen som her tatt opp noen episoder på video?

Merkelig at ikke alle episodene kommer ut på DVD da.... Og hvorfor ble det ikke lagd nye episoder?

Jeg savner "mækki" ass:(

du-du-du-du-du-du-duu-duuuuuu-duuuuuuuuuuuu-duuuuuuuuuuuuu pam-pa-pam-pa-pa-pa-pam-dam-dam-dam(makki theme)

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by dr.enos.pork

candy.... : Når ble det + og minus i vekselstrøm

Er jo det jeg lurer på jo! Jeg er helt blank på T-bane og trikk shitt, derfor jeg spør... Har du svaret? Nei det er vell best å vente på ascona, han er flinkest til å forklare....

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Jeg er seriøst lei av å ikke kunne lese mer enn to sider av en interessang tråd.

Hvorfor skal absolutt enkelte her inne slenge med kjeften når dem har absolutt ingen peiling på hva dem snakker om? Og ikke minst provosere til de grader uten mål og mening?

Ville bare si at jeg er 100% enig med deg. Er en lamer-clan som henger her på forumet som det virker som nyter av og ødelegge alt av tråder, samt og slenge mest mulig dritt.

Dog dette er ikke demmers feil, de er bare skapt slik, ble vel sluppet med hodet først ned i bakken etter fødsel eller noe slikt. Men uansett:

MODERATORENE: hvor er DE?.. Det er faktisk dem sin jobb og passe på slikt. og slette slike poster. og ban'e slike brukere. OG og flytte poster dersom de er offtopic, og slikt.

Eneste gangene jeg har sett at noe slikt har blitt gjort her, er ved kritisering av et spesifikt bilmerke som en moderator liker godt, eller noe slikt.

Hadde moderatorene gjort jobben sin (som de absolutt ikke gjør, eller virker som kan), så hadde de ordna opp i off-topic poster, feil plasserte poster, osv, og banna brukere (via ip, ikke bare brukernavn seff) som er her bare for og provosere og slenge dritt konstant.

På tide med en liten opprydding kanskje?

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bidz

Ville bare si at jeg er 100% enig med deg. Er en lamer-clan som henger her på forumet som det virker som nyter av og ødelegge alt av tråder, samt og slenge mest mulig dritt.

Dog dette er ikke demmers feil, de er bare skapt slik, ble vel sluppet med hodet først ned i bakken etter fødsel eller noe slikt. Men uansett:

MODERATORENE: hvor er DE?.. Det er faktisk dem sin jobb og passe på slikt. og slette slike poster. og ban'e slike brukere. OG og flytte poster dersom de er offtopic, og slikt.

Eneste gangene jeg har sett at noe slikt har blitt gjort her, er ved kritisering av et spesifikt bilmerke som en moderator liker godt, eller noe slikt.

Hadde moderatorene gjort jobben sin (som de absolutt ikke gjør, eller virker som kan), så hadde de ordna opp i off-topic poster, feil plasserte poster, osv, og banna brukere (via ip, ikke bare brukernavn seff) som er her bare for og provosere og slenge dritt konstant.

På tide med en liten opprydding kanskje?

Sinnja bjiiiiii :D

Denne tråden er jo bare helt dustete og har tatt helt av... er vell ikke noe å bry seg om, og den opel calibra tråden er jo lagd av en dust som kun kom hit for å lage faenskap, så det er vell ikke en veldig serriøs tråd så da må det jo gå ann og kødde litt med den....

Også er det jo så jæææææææævla kjedelig på skolen....

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Hmmm jeg har skjønnt det som at det er T-banen (altså de røde under jorda) vi snakker om og ikke trikker. Eller mener du at T-bane heter trikk?

Og er det personangrep mot ascona og rdl du driver med?

Går det an å føle seg angrepet av lille meg?

Det tror jeg ikke.

Jeg mener at vi burde diskutere beste sydentur istedet for t-baner og trikker.

Hvilket sted i syden er best å reise til?

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært et sted i syden. Tenerife. Var ganske fint der, men ikke så sinnsykt fett egentlig. Var mye fetere i Danmark (Roskilde festivalen). Kasse pils for 128 kr. trenger jeg si mer?..

Tenkte meg det ja..

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Går det an å føle seg angrepet av lille meg?

Det tror jeg ikke.

Jeg mener at vi burde diskutere beste sydentur istedet for t-baner og trikker.

Hvilket sted i syden er best å reise til?

Hei Hei! Ikke gå off topic a!

Hmmm husker ikke alle stedene jeg har vært, men det er MAAAAAAANGE....

Likte meg best i USA Florida, det er jo ikke akkuratt syden da, men jeg er drit lei av folk som ikke kan engelsk og all den jalla dritten.

Jeg var der villa-medusa ble spilt inn husker ikke hva det heter... Grand Kanaria? Det var ålreit der å, bodde rett ved kjøpesenterne. Men vannscooterne var dårlige og 360 ol. var ikke lov.

Mexico var også helt klart bra. Bodde på 5 stjerners med full pensjon:D på to uker så tjener du inn hele ferien på å drikke mye

Skal vell til grand kanaria til jul fordi morra mi spanderer, men til sommern blir det kos tror jeg om jeg har råd.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Fåkk ass makkayiver er så jævla kul ass.... Noen som her tatt opp noen episoder på video?

Merkelig at ikke alle episodene kommer ut på DVD da.... Og hvorfor ble det ikke lagd nye episoder?

EN ting er jo ganske rart :

Hvorfor kom det ikke noe "McGyver - the movie" ??

Og ditto oppfølgere? Eller har dette gått meg hus forbi?

Rart at det ikke ble spillefilm i og med at vi her snakker om 80-tallet, og reproduksjonene var såpass hyppige ( rocky, haisommer, nerdenes søte hevn )

Og mens vi nevner McGyver - hvorfor er det ingen dårlig trancegruppe eller dj som har samplet/reprodusert McGyver-theme og fått nummer 1-hiter around the world?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mens vi nevner McGyver - hvorfor er det ingen dårlig trancegruppe eller dj som har samplet/reprodusert McGyver-theme og fått nummer 1-hiter around the world?

Håper de holder seg for gode til det, så de ikke ødelegger en klassikar

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EN ting er jo ganske rart :

Hvorfor kom det ikke noe "McGyver - the movie" ??

Og ditto oppfølgere? Eller har dette gått meg hus forbi?

Rart at det ikke ble spillefilm i og med at vi her snakker om 80-tallet, og reproduksjonene var såpass hyppige ( rocky, haisommer, nerdenes søte hevn )

Tror det er laget noen McGyver faktisk. Se her: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?s=&threadid=9109&highlight=gyver

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår