Gå til innhold

Avsporing av tråder

Ranger emnet

RaCk

Anbefalte innlegg

Hadde vært flott med et eget forum med et passord som admin's deler ut til de de finner det verdig. Men burde vært åpent for alle og kikke, mens bare de med passordet i orden får poste....

Har sikkert posta for mye drit til å slippe inn der selv da, men kan jo vær interesangt å lese hva de med litt peiling har og si uten masse poster om tog og trikker:D

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by ThugstaRacing

....men kan jo vær interesangt å lese hva de med litt peiling har og si uten masse poster om tog og trikker:D

Hva med folk som Ascona da?

Sånne som virkelig har peiling på en del ting, men allikevel prater om trikk og greier??

Lethal: Ingen dum ide! Jeg er helt enig med deg i det du skriver!

Hvorfor ikke få i gang noe slikt?

Kan godt betale et par hundrelapper for å slippe all den søppelpostingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hahahahahah..altså:ante ikke at det var indisk kurs her , jeg da....:D ...dette forumet er helt knall! delt opp i mange kategorier som dekker det meste...og de er greie og lager nye om det skulle være behov( Daihatsu feks, tnx Håkon!).... OFFTOPIC båsen sier seg selv...hold deres tekniske spørsmål i teknikk båsen happenings i happenings osv.... om noen poster meldinger om noe de har opplevd eller annet litt ikke bilrelatert... MAT feks....så ser jeg absolutt ikke no galt i det...det jeg imidlertid registrerer er at de aller aller fleste har FORLOVA seg med OFFTOPIC båsen og poster ALLE poster der....så det så!:D jeg har slettes ikke no problemer med det....;)

og greit, jeg forstår at ikke alle har sosiale antenner og helst vil ha det "innenfor firkanten" svar.....skulle likt og hørt en diskusjon muntlig som ikke avsporer.......:)

nå skal jeg inn på irc og få meg litt "kjeft" hahahahahahah:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hatsu

...hahahahahah..altså:ante ikke at det var indisk kurs her , jeg da....:D ...dette forumet er helt knall! delt opp i mange kategorier som dekker det meste...og de er greie og lager nye om det skulle være behov( Daihatsu feks, tnx Håkon!).... OFFTOPIC båsen sier seg selv...hold deres tekniske spørsmål i teknikk båsen happenings i happenings osv.... om noen poster meldinger om noe de har opplevd eller annet litt ikke bilrelatert... MAT feks....så ser jeg absolutt ikke no galt i det...det jeg imidlertid registrerer er at de aller aller fleste har FORLOVA seg med OFFTOPIC båsen og poster ALLE poster der....så det så!:D jeg har slettes ikke no problemer med det....;)

og greit, jeg forstår at ikke alle har sosiale antenner og helst vil ha det "innenfor firkanten" svar.....skulle likt og hørt en diskusjon muntlig som ikke avsporer.......:)

nå skal jeg inn på irc og få meg litt "kjeft" hahahahahahah:D

Såklart kan ting komme litt off topic, og det er jo akkurat derfor denne "båsen" er der!

Men det er forskjell på å komme litt off topic info enn å rett å slett gå inn å lage kvalme og irritere andre !!

Det er vel det også denne tråden handler om, folk som ALLTID skal skrive noe: negativt, usaklig, barnslig,ufint++ i andres SERIØSE poster!!

Har ikke tall på hvor mange intressange tråder som bare blir ødelagt å går over i ren krangling fordi et eller anna løkhue kommer å sier noe usaklig piss!!:mad:

DET er det som er problemet her.. Skriv gjerne om hvordan soppen du fant i hagen smakte, men gjør det da på off topic "båsen" og ikke kom å lag kvalm og vær litt ydmyk..

Hvis alle her var litt mere ydmyke og ikke var så utrolig påstålige og trangsynte så hadde blitt mye mer ok her på forumet..

Jeg synes dette er en kjempe bra plass å være og jeg synes det er kjempe morro å bli kjent med andre med samme interesser som meg og som kan lære meg masse nyttig!

Ikke ødlegg dette med tøv og kvalme, det kan dere gjøre et annet sted..

Jeg er intressert i å lese og prate HYGGELIG med andre mennesker her på forumet og da trenger jeg ikke sleng kommentarere fra en eller anne fjortiss som sitter å klemmer kviser ved pc`n og tror han kan masse om biler og hvordan de fungerer fordi han så Top Gear i stad !!

:mad: :mad:

- Lethal

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

Såklart kan ting komme litt off topic, og det er jo akkurat derfor denne "båsen" er der!

Men det er forskjell på å komme litt off topic info enn å rett å slett gå inn å lage kvalme og irritere andre !!

Det er vel det også denne tråden handler om, folk som ALLTID skal skrive noe: negativt, usaklig, barnslig,ufint++ i andres SERIØSE poster!!

Har ikke tall på hvor mange intressange tråder som bare blir ødelagt å går over i ren krangling fordi et eller anna løkhue kommer å sier noe usaklig piss!!:mad:

DET er det som er problemet her.. Skriv gjerne om hvordan soppen du fant i hagen smakte, men gjør det da på off topic "båsen" og ikke kom å lag kvalm og vær litt ydmyk..

Hvis alle her var litt mere ydmyke og ikke var så utrolig påstålige og trangsynte så hadde blitt mye mer ok her på forumet..

Jeg synes dette er en kjempe bra plass å være og jeg synes det er kjempe morro å bli kjent med andre med samme interesser som meg og som kan lære meg masse nyttig!

Ikke ødlegg dette med tøv og kvalme, det kan dere gjøre et annet sted..

Jeg er intressert i å lese og prate HYGGELIG med andre mennesker her på forumet og da trenger jeg ikke sleng kommentarere fra en eller anne fjortiss som sitter å klemmer kviser ved pc`n og tror han kan masse om biler og hvordan de fungerer fordi han så Top Gear i stad !!

:mad: :mad:

- Lethal

....helt enig med deg, slike polar-rotter bør oppføre seg litt....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Hva med folk som Ascona da?

Sånne som virkelig har peiling på en del ting, men allikevel prater om trikk og greier??

Lethal: Ingen dum ide! Jeg er helt enig med deg i det du skriver!

Hvorfor ikke få i gang noe slikt?

Kan godt betale et par hundrelapper for å slippe all den søppelpostingen!

Det er et naturlig fenomen at en tråd sklir ut litt.

Jeg pratet faktisk med Håkon om dette i dag, og ettersom jeg forstod er det ingen planer i det hele tatt om å gjøre noen endringer på dette. Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Jeg pratet faktisk med Håkon om dette i dag, og ettersom jeg forstod er det ingen planer i det hele tatt om å gjøre noen endringer på dette. Heldigvis!

det er nok ikke så lett å gjøre noe med det heller,det er greit for meg om ting skifter litt topic men ikke så teite ting som busstider midt inne i en tråd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ!! HERREGUD!! ER DET INGEN SOM SKJØNNER HVA JEG MENER!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Det er FORSKJELL på å SKLI UT og å lage KVALME og DRIT for ANDRE som PRØVER å FØRE en SAKLIG DISKUSJON !!!!

:mad: lethal

- 1984 Volvo 240

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se hvem faen som snakker.

ehh.. sorry men hva har jeg sagt som motsier noe elle noe??

skjønner ikke hva du mener med det der :rolleyes:

- 1984 Volvo 240

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår