Toro Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Kjøpte meg ny bil i begynnelsen av desember, og er ganske fornøyd så langt:) Bilen er en 97mod 523ia. Kjøpte den "ferdig" med: M5 frontfanger M5 speil M5 lister (som skal byttes ut med Mtech) 18" Rondell på sommer. 9-10x18" 17" på vinterhjul Senket med justerbart Koni, usikker på hvor mye. Hvite lys hele veien Ellers masse utstyr som bl.a.: Steptronic Skinn Klima Store kjørecomputeren Originaltelefon Ryggesensor Multiratt Alarm Antiskrens El. vinduer Luke + mye mer Videre skal det monteres: Xenon Angeleyes Muligens en annen bakfanger og eksos. Tips og kommentarer mottas gjerne:) Og ett med vinterfelgene: Bedre bilder kommer snart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Virkelig en pen bil du har kjøpt deg - gratulerer! :) Morsomt å se at stadig flere får øynene opp å ser hvilken bra bil E39 er. I tillegg har de jo blitt veldig prisgunstig i det siste :) Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Gratulerer med en nydelig E39. Er det fjordgrå metallic? Hadde det på min forrige og syns det kler E39 godt.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Virkelig en pen bil du har kjøpt deg - gratulerer! :) Morsomt å se at stadig flere får øynene opp å ser hvilken bra bil E39 er. I tillegg har de jo blitt veldig prisgunstig i det siste :) Takk for det. Kikket gjennom tråden om din E39 og må si at den så ganske strøken ut. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Gratulerer med en nydelig E39. Er det fjordgrå metallic? Hadde det på min forrige og syns det kler E39 godt.. :) Takk takk. Er ikke sikker på hva fargen heter, bortsett fra at det står grå i vognkortet. Men stemmer nok det du sier. Holder på å samle sammen en del info om bilens historie, så kommer tilbake med hva fargen heter seinere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 den så veldig lav ut? i så fall må du finne ut mer om den senkinga :P og grabba :P Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Ett par bilder med vinterfelger: ser at jeg må investere i ett nytt kamera snart... :uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Genial bil!!! Hadde kanskje ikke vært så dumt med xenon, bakfanger pluss eksos.. Da blir den komplett, og ikke minst RÅ:partyon: Likte vinterfelgene og! (måtte bare få nevnt det) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Genial bil!!! Hadde kanskje ikke vært så dumt med xenon, bakfanger pluss eksos.. Da blir den komplett, og ikke minst RÅ:partyon: Likte vinterfelgene og! (måtte bare få nevnt det) Xenon kommer:) Bakfanger har jeg ikke begynt å kikke etter enda, men har fått tips om M-tech 01 optikk, men aner ikke hvordan den ser ut selv, så hvis noen har noen bilder av den så vil jeg gjerne se. Eksosen ville jeg helst hatt dobbel. Men en annen ting er at jeg liker lyden i den som står på nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 meget pen bil. rette felger og rett fanger.. men fjern emblemet bak.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 meget pen bil. rette felger og rett fanger.. men fjern emblemet bak.. hehe.. har venta på kommentar på det. Det stod ett ///M merke på andre sida tidligere, ikke særlig pent.. power merket forsvinner det og:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Liten update: Fikk ett sett med CCFL ringer i posten i går, så måtte ut å montere litt. De ble litt i sterketste laget, skulle nok hatt noen som hadde mer lik farge som tåkelysene. Men de får klare seg frem til facelift lyktene kommer på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Synes det ble veldig bra, dog kanskje litt sterkt lys :) Var de vanskelige å montere? Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Synes det ble veldig bra, dog kanskje litt sterkt lys :) Var de vanskelige å montere? Litt sterkt ble det, men det får gå:) De var veldig enkle å montere. 4 skruer for å få ut lykta og 6-7 klips for å dele den, så limte jeg bare ringene på innsiden av lykta. Tror jeg brukte en times tid på å montere det, og da gjorde jeg rent lyktene i tillegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Har fått gjort et par ting siden sist. Byttet ut den gamle girkula i skinn med en ///M kule i skinn og krom. Syns det ble bra inntil resten av kromlistene inni bilen. Den gamle Nye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg