Toro Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Har også fikset steptroniken slik at den nå girer riktig vei på manuelt. Byttet om på noen ledninger i den gule kontakten nedunder girspaken. Så nå girer den opp når jeg drar spaken mot meg, og ned når jeg dytter den fra... :D ///Power merket har jeg også fjerna, men får ta ett bilde av det etter at bilen har fått seg en vask. M- bakfanger er bestilt:) Så den kommer på når den er ferdig lakkert etterhvert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevCamaro67 Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Hmm.. er det den girskift-varianten som er "vanlig"? :wonder: i såfall er min også feil koblet.. Vet at broderns nye e60 535 også girer motsatt av min.. snodig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Endelig var det på med sommerhjula. Rondell 58. 8,5-10x18" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Hmm.. er det den girskift-varianten som er "vanlig"? :wonder: i såfall er min også feil koblet.. Vet at broderns nye e60 535 også girer motsatt av min.. snodig Det er mest intuitivt å gire ned ved å dytte spaken fram, og opp ved å trekke spaken mot deg. På BMW frem til 2001 var det omvendt - altså frem var opp. I 2001 byttet de om, slik at nyere BMWer har det den "riktige" veien. ;) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Liten update Fikk noen alu pedaler i posten for noen dager siden, så da måtte jo det også monteres. Kvaliteten på disse var faktisk mye bedre enn jeg hadde trodd, men montering av gasspedalen var litt knot :? Det kom frem noen banneord mens jeg holdt på her ja Før: Etter: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Har endelig fått lappa sammen den skaden jeg hadde i frontfangeren:) Har også fått på lokket til slepekroken, så den ser litt mer komplett ut nå. Tok en rens av klimaanlegget samtidig, fordi det har vært en elendig lukt i apparatet i det siste. Så tok ut filtrene og pøste på med AC/klimarens, og det hjalp betraktelig:)Nå lukter det nytt og friskt igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Nice bil.. :) Har E39 selv, men har lite peiling på det tekniske.. hvor er det de klima filtrene sitter? Burde rense litt selv der... Siter 97' BMW 520i Touring, 05' Skoda Fabia (solgt), 98' Opel Vectra (solgt), 97' VW Polo (solgt), 92' Seat Toledo (solgt), 85' Mitsubishi Colt (skrapet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Takk for det:) Det er de 2 store sorte boksene helt bak ved torpedoveggen, har tegna med rødt rundt på bildet. Det kan være lurt å bytte filtrene også hvis du er plaget med dugging fra anlegget ved oppstart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quikshare Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Litt sterkt ble det, men det får gå:) De var veldig enkle å montere. 4 skruer for å få ut lykta og 6-7 klips for å dele den, så limte jeg bare ringene på innsiden av lykta. Tror jeg brukte en times tid på å montere det, og da gjorde jeg rent lyktene i tillegg. Hvor bestilte du ringene fra? :) Hva er fordelen med å bestille bare ringene i forhold til komplette angel eyes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Takk for det, trodde det var de to boksene der ja, men var ikke sikker. Er ikke plaget med dugging enda, men hadde bilen på garantiutløpstest hos NAF, og de sa at jeg burde bytte eller rense pollenfilteret.. er det de samme boksene? Siter 97' BMW 520i Touring, 05' Skoda Fabia (solgt), 98' Opel Vectra (solgt), 97' VW Polo (solgt), 92' Seat Toledo (solgt), 85' Mitsubishi Colt (skrapet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Hvor bestilte du ringene fra? :) Hva er fordelen med å bestille bare ringene i forhold til komplette angel eyes? De er kjøpt hos capri zone tuning, http://www.czt.no. Fordelen er jo at de koster bare 1/4 av det angeleyes lykter gjør. Er helt klart penest med faceliftlyktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Takk for det, trodde det var de to boksene der ja, men var ikke sikker. Er ikke plaget med dugging enda, men hadde bilen på garantiutløpstest hos NAF, og de sa at jeg burde bytte eller rense pollenfilteret.. er det de samme boksene? Mener det skal være de ja, nå ble jeg faktisk usikker. Men det er de eneste filtrene jeg vet om til klimaanlegget. Jo, ganske sikker på at det er pollenfilter de kalles:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Veldig fin bil Tdi92 :) Men hvordan er det med bensinbruk? En venn av meg solgte sin p.g.a at den brukte for mye bensin(?) Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Veldig fin bil Tdi92 :) Men hvordan er det med bensinbruk? En venn av meg solgte sin p.g.a at den brukte for mye bensin(?) Takk takk:) Den bruker jo litt. Jeg kjører mye i byen og der ligger den på 1,2 nå på sommerstid, var oppe i 1,4 i vinter. Ellers på langkjøring langs E18 så ligger den på ca 0,8. Bilen er jo stor, så må nesten regne med at den har litt forbruk, men jeg syns det er verdt det i forhold til kjøregleden bilen gir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Hei. Hvor bestiller du deler fra? Har du noen linker? Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg