pearlex Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 så lurte jeg bare på en ting, sikkert skam teit, men jeg kjøpte forstekreren for noen mnder siden å den har ligget på rommet siden, for jeg har ikke kommet ordentlig i gang med anlegget, er det noen måte jeg burde oppbevare den på slik at den ikke kan gå i stykker? Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defus Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 tja, så lenge du ikke har for vane å la den falle i gulvet gjentate ganger, skal det nok gå rimelig greit. Liggende i orginal innpakningen under senga, eller i skapet om du vil, orginal innpakningen er ikke ett must. Siter Speisen Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hva gjør dere som får ødelagt bass remote? Reklamasjon? Vurderer å handle derfra selv.. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 mine 2 er fine. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hva gjør dere som får ødelagt bass remote? Reklamasjon? Vurderer å handle derfra selv.. De overlever så lenge du sender de med båt... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hva gjør dere som får ødelagt bass remote? Reklamasjon? Vurderer å handle derfra selv.. reparerte den selv jeg.. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 jeg har tatt kontakt med den norske forhandleren av hifonics. han kan skaffe nye, men han får ikke ordentlig kontakt med hifonics så det er ett problem. jeg har ikke fått min enda... Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 jeg har tatt kontakt med den norske forhandleren av hifonics. han kan skaffe nye, men han får ikke ordentlig kontakt med hifonics så det er ett problem. jeg har ikke fått mine enda Høres ut som BS spør du meg... Kundesupporten til Hifonics/Maxxsonics er utmerket! Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 hmm... ikke vet jeg.. kan jeg sende deg mailene jeg fikk til deg på PM? Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 hmm... ikke vet jeg.. kan jeg sende deg mailene jeg fikk til deg på PM? Kan du jo gjøre hvis du vil :) Men hvorfor ikke bare fikse kontrollene selv? Evt. få en til å gjøre det. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProToZyKo Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Går en remote i stykker er det nok ikke store saken som er ødelagt, billig og lett å fikse, lodde egenskaper er eneste som trengs, og det er det mangen som kan. Delene er som oftest billig og lett å skaffe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Kan du jo gjøre hvis du vil :)Men hvorfor ikke bare fikse kontrollene selv? Evt. få en til å gjøre det. jo, jeg må vell få besitltt direkte, tror du jeg får kjøpt det på Sonicelectoinix? Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 6 lodepunkt og ettpar ledningsstubber så er kontrollern i ordn vegardrs Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 hmm,,, er det ikke utrolig smått det der? Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 det er ett simpelt potmeter, alle som kan litt elektronikk kan fikse. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg