Gå til innhold

Fototreff! 21. Januar klokken 12:00 @ Fornebu P-Hus

Ranger emnet

[Sims]

Anbefalte innlegg

Der hvor tunellen raste vet du. Nærmeste sted å spyle bilen er på Statoil Skøyen. Rimelig selvvask der. Man klarer full vask på 20 kroner. Er Vaskehall på Statoilen rett ved Fornebu og, men vare Automat.

Bilen blir fort møkkete på kjøreturen fra skøyen til fornebu, er jo sikkert maks slapseføre i morra :/

Forresten alle oslo og omegn folk, gratis og stå på slalom o.l. i Tryvann i kveld fra 17-22 ;)

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 211
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen blir fort møkkete på kjøreturen fra skøyen til fornebu, er jo sikkert maks slapseføre i morra :/

Forresten alle oslo og omegn folk, gratis og stå på slalom o.l. i Tryvann i kveld fra 17-22 ;)

Gratis? Da drar jeg dit iallefall.

Har snødd 10cm her jeg bor nå, kan bli moro dette:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg jeg :)

Jeg også! :spin

Var innom der i stad for å sjekke lysforholdene i tredje-etasjen som er "stengt" av. Men der har de også tatt lyset og synes det ble veldig mørkt selv om det kommer en del lys utenifra. Derfor tror jeg vi prøver å holde til i 4. etasjen. Det var ingen biler der når jeg var der i dag. Her er det MASSE plass! Her er det også lys i "massevis".

Portene stod også oppe i dag, så da var det gratis inngang. Hvis de ikke gjør dette i morgen så er det bare å sette inn ett kredittkort også har du to timers gratis parkering.

vag-tan-klan: Jeg tror jeg reiser fra Ryen rundt kvart på 12. Skal møte schizo på Statoil Smestad litt på 12. Så blir å kjøre ringveien bortover.

For de som finner fram til Fornebu men ikke veit hvor parkeringshuset er kan jeg gi en liten veiforklaring:

Når du har tatt av mot Fornebu kjører du først gjennom en liten tunnell så kommer du til ett lyskryss. Du tar rett fram i dette lyskrysset og kjører framover kanskje 400 meter før du kommer til en rundkjøring med blått lys. (så sant det står på på dagtid, uansett første rundkjøringen du kommer til) Her tar du tar du "rett fram" (Går en vei ut til høyre og en vei litt mot venstre i forhold til der du kommer inn i rundkjøringa, denne skal du kjøre på) så er det noen lysregulerte fotgjengeroverganger når du kjører forbi Telenorbygget.

Når du har kjørt forbi Telenorbygget kommer du til en rundkjøring til. Her tar du til venstre. Det står ett skilt med Gjennomkjøring forbudt, men du skal ikke kjøre gjennom hele veien så det raker ikke deg. Etter du har kjørt ut fra rundkjøringen går det en vei til venstre etter omtrent 100 meter. Denne veien kjører du inn på. Etter femti meter ca når du kommer på hjørnet av det gamle terminalbygget tar du til venstre. Da har du parkeringshuset på din høyre hånd og det gamle terminalbygget på din venstre hånd. Kjør litt fram og på høyre side er det innkjøring til parkeringshuset! :)

Skulle det være noen som ikke finner fram i morgen er det bare å ringe meg på telefon 47610309!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;1726924']

vag-tan-klan: Jeg tror jeg reiser fra Ryen rundt kvart på 12. Skal møte schizo på Statoil Smestad litt på 12. Så blir å kjøre ringveien bortover.

Skulle det være noen som ikke finner fram i morgen er det bare å ringe meg på telefon 47610309!

Da skal jeg være på plass i god tid, jeg kjører Golfen siden den har best plass bak til kamerastæsjet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø er ekkelt...

Tenk hvor fin verden hadde vært uten snø? :P

Uansett om bilen blir litt møkkete etter vask i morgen, så er jeg der.

Anyone med vaskebøtte, svamp og noen store dunker vann?

Ringe brannvesenet og få de til å stille opp med vann?

:)

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider