Gå til innhold

Fototreff! 21. Januar klokken 12:00 @ Fornebu P-Hus

Ranger emnet

[Sims]

Anbefalte innlegg

• Svar 211
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra! Kan ikke alle som skal komme med bil skrive opp her hvilken bil de kommer i, så vi får en passe oversikt over biler som skal taes bilder av?

Jeg kommer med Golfen, stikker opp å treffer [sims] på Ryen kl. 11:30 så jeg slipper å rote rundt på Fornebu.

Slapp bare av, denne skal dere få slippe å ta bilder av.

DSC_0875_800.jpg?t=1169109337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler "Videoklubben" er litt oversett her, så jeg får nesten møte opp med videokamerautstyr og rigger...

Går vel ann å filme fotografene in action, hadde vært litt morro det også :)

Så se etter nissen med stort videokamera ;)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler "Videoklubben" er litt oversett her, så jeg får nesten møte opp med videokamerautstyr og rigger...

Går vel ann å filme fotografene in action, hadde vært litt morro det også :)

Så se etter nissen med stort videokamera ;)

Lag en helaften ut av det ja :D

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ingen burner eller slædder osv der, da dette vil ødelegge med tanke på folk som klager osv. Vil ikke at vi skal bli kastet ut fordi noen burnet. Dette er ett fototreff og ikke rånetreff! (Pudding er selvsagt velkommen med videokamera :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ingen burner eller slædder osv der, da dette vil ødelegge med tanke på folk som klager osv. Vil ikke at vi skal bli kastet ut fordi noen burnet. Dette er ett fototreff og ikke rånetreff! (Pudding er selvsagt velkommen med videokamera :P)

Akkurat!

Tviler også på at det er noen fjortisser der som folk kan tøffe seg for, så håper folk har litt respekt for at ikke alle liker slik der det er en del andre biler, med litt verdi for enkelte.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider