Gå til innhold

Fototreff! 21. Januar klokken 12:00 @ Fornebu P-Hus

Ranger emnet

[Sims]

Anbefalte innlegg

• Svar 211
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får igjen bilen i dag med noe nylakkert...

Siden den er såpass ny for meg mangler jeg bilder og hadde satt pris på om en eller annen hadde snap'a et par skudd av den. =)

Audi A3 8L.

Will be there!

8L el 1.8L :p

Selvom sommer felgene mine er mye bedre enn vinterfelga, så gidder jeg rett og slett ikke å legge om :)

Blir jo helt sikkert noe lignende til sommern også vil jeg tro, så da blir det med sommerdekka :)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8L el 1.8L :p

Selvom sommer felgene mine er mye bedre enn vinterfelga, så gidder jeg rett og slett ikke å legge om :)

Blir jo helt sikkert noe lignende til sommern også vil jeg tro, så da blir det med sommerdekka :)

8L ( - 2003).

8P (2003 ->).

;)

Blir vinterdekk her og... Mulig jeg låner noen fete sommerfelger hvis en eller annen snill kar med lik boltsirkel vil gi meg litt fetere bilder.

Hvor mange blir man egentlig på treffet?

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8L ( - 2003).

8P (2003 ->).

;)

Blir vinterdekk her og... Mulig jeg låner noen fete sommerfelger hvis en eller annen snill kar med lik boltsirkel vil gi meg litt fetere bilder.

Hvor mange blir man egentlig på treffet?

Da er jeg mere med ja, syns 8L var usannsylig stor motor i en a3 :p

Det kommer nok til å bli endel ja, hvertfall hvis alle som sier de skal komme, kommer!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider