Gå til innhold

940 turbo stopper plutselig!

Ranger emnet


740tic'ern

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har det samme problemet som et par andre her, og det er at bilen plutselig stopper, og hvor jeg må da vente 30 sek, før den starter igjen og går da helt fint.

Mange har foreslått at problemet kan være bensinpumpereléet???? Dette skal jeg derfor skifte, men jeg lurer litt på om noen vet hvordan dette ser ut, hvilket nr. det har, slik at jeg kan dra rett bort på volvo og fikse meg et nytt et.

 

Hvis noen andre har hatt samme problem og klart å fikse det, hadde det vært fint om de ga tilbakemelding til meg:)

 

Bilen min: 92-modell 940 turbo, B230FT

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har det samme problemet som et par andre her, og det er at bilen plutselig stopper, og hvor jeg må da vente 30 sek, før den starter igjen og går da helt fint.

Mange har foreslått at problemet kan være bensinpumpereléet???? Dette skal jeg derfor skifte, men jeg lurer litt på om noen vet hvordan dette ser ut, hvilket nr. det har, slik at jeg kan dra rett bort på volvo og fikse meg et nytt et.

 

Hvis noen andre har hatt samme problem og klart å fikse det, hadde det vært fint om de ga tilbakemelding til meg:)

 

Bilen min: 92-modell 940 turbo, B230FT

Takker for alle svar

 

Hender dette rett etter *hardt* gasspådrag? etter at pop-offen har blåst?

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender dette rett etter *hardt* gasspådrag? etter at pop-offen har blåst?

 

Hei. Dette skjer uansett kjøring, rolig eller gris. Det er ikke montert pop-off, kun orginal avlastningsventil. Ganske sikkert på at dette ikke er problemet.

 

Jeg har forresten satt inn et nytt bensinpumperelé nå. Kjørte 1 time etter det uten at bilen stoppet. Jeg skal kjøre Oslo - Lillehammer i morgen, så jeg regner med at jeg får svaret i morgen. Jeg skal gi beskjed om reléet løste problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår