Gå til innhold

Mistet nøkler til bmw, trenger tips til starthjelp. Bmw_318i

Ranger emnet

bmw_318i

Anbefalte innlegg

Fikk frastjålet nøklene mine på nyttårsaften. Bilen var heldigvis åpen, men rattlåsen er på=( Jeg lurte på om det var noen som hadde noen tips om hvordan jeg kan få start på bilen, og få av rattlåsen. Hadde vært fint, har fått tauingsvarsel på den, da den står uten skilter. (er en 91mod e30 stv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
hvordan har du fått tauingsvarsel på den når det ikke er skilter på den?

Lapp i ruta? De hadde uansett taua den før de hadde hatt gidda til å sende advarsel. Du hadde heller fått brev om at den VAR taua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel som i Oslo. Står det biler ute i gata i lang tid uten skilter. Blir de tauet inn. For et par år siden var en som tjente masse penger på dette. Tok biler som sto på gata uten skilter og leverte de til hugging og fikk pengene for disse.

Var ikke bare biler utn skilter.. de tok biler med skilter, og fikk penger rett i hånda av huggeren.. da bare halve vrakpanten.. dett sluttet de med.. søstra mi var nemlig ute for dette, og han tok de før han kom til huggeren.. det var da saken rullet opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Dere var raske til å beskylde han for å være kriminell ja..

Men til info har jeg også fått tauevarsel, jeg hadde en avskiltet caravelle stående parkert i gata i 2 dager og da kom det lapp på ruta om at jeg hadde 10 dager på å flytte den eller registrere den før polisen kom og tauet den bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider