Gå til innhold

Hova.com, erfaringer?

Ranger emnet

960T6

Anbefalte innlegg

Noen her på forumet som har handlet på hova.com? Siden det sendes fra sverige er det vel moms og toll og hele pakka regner jeg med..

har fått sendinger sendt "post restante" til Strømstad og hentet delene selv der, men vet ikke om de støtter den ordningen.Da slipper man ihvertfall momsen på varene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har prøvd å shoppe der , men hvertfall for noen mnd siden aksepterte de IKKE visa fra andre land en sverige pga de hadde blitt svindla .. så jeg bare la fra meg tanken .. de skulle da ha cash up front

men som jeg har lest fra andre forum og sjekke litt rundt så er den en nettshop du kan stole 100% på seriøse og god kundeservice

det var min erfaring

Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy ..

Derfor denne singatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handlet grill og klare, svarte blinklys til fase 1 der. Var vel i juli 2005. Måtte betale inn på kontoen deres, for de tok ikke utenlandske Visakort. Fungerte greit det, men ble litt lengre leveringstid, for pengene brukte fem dager til deres konto.

De sendte først feil blinklys (til fase 2) selv om jeg understreket at dette skulle være til fase 1. Måtte derfor sende tilbake, og de var raske med å sende nye. Etter at de returnerte blinklysene hadde kommet fram, refunderte de det jeg hadde brukt på returporto til min konto.

Jeg betalte moms på den første pakken, men den andre pakken med de riktige blinklysene skrev de gave på for å spare tid og bryderi. Kunne fått igjen momsen for de feilsendte blinklysene, men det har jeg ikke orket å gjøre.

Så, de er greie og retter opp feil de har gjort, men det er noe dritt når ting blir feilsendt, det blir så mye ekstraarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider