alxico Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 hei hei.. jeg er på jakt etter noen som lager instrument skiver. har vert i kontakt med et firma som heter deltaGFX men de var ikke intresert å lage til min bil, de lagde kun til blier som det var eterspørsel på å ikke til enkelt biler. så er det noen her som kan hjelpe meg med å finne noen? håper det er noen runtom som kjenner til noen eller vet om noen som lager sånt. hadde vert veldig fint å få linker til eventuelle bedrifter som utfører slikt arbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 jeg kan kanskje lage:) HVIS du kan scanne inn de gamle skivene:) jeg lagde på min forrige bil.. veit ikke om det kan bli aktuelt for deg.. men hvis du scanner skivene inn til meg så kan jeg prøve hvertfall;) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Kanskje en idè å skrive hva slags bil du har, da det er mange her inne som har lagd skiver selv ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 ja takk!:) det glemte jeg å si;) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alxico Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 hei hei.. ja det hadde kansje ikke vert så dumt nei.. jeg har en Toyota Carina II 1990 mod. det er T13 Skiver for dem som kjenner til toyota :) henrix: jeg har scanna dem, men er ikke super flink i photo shop mere en knøl.. så jeg fikk det ikke til. men hva skrev du ut skivene på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hvis du bare skal ha de hvite så inverter fargene og print ut på matt foto papir. Blir helt sjef! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg