Gå til innhold

Tuppa 85 (Anette) peugeot 106 "blåbæret"

Ranger emnet

Tuppa85

Anbefalte innlegg

• Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heh gni det inn du! Jeg skal kanskje begynne under bunnen av flaska liksom om ei uke... usj! men men, da driver jeg med noe jeg vil da hverfall. I morra har jeg mulighet for å låne meg en bukk, så da blir omega'n frisk igjen =) Kanskje legge ut litt bilder av den å? hehe

wake upp and smell the oil!

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh gni det inn du! Jeg skal kanskje begynne under bunnen av flaska liksom om ei uke... usj! men men, da driver jeg med noe jeg vil da hverfall. I morra har jeg mulighet for å låne meg en bukk, så da blir omega'n frisk igjen =) Kanskje legge ut litt bilder av den å? hehe

hehe det går fort til du går opp i lønn da,fortere enn du tror, tiden går fort...

bare sleng ut bilder av alt du gjør du hehe bare kult det...

hva skal du starte som?

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man ser stort å det så får man faktisk betalt for å lære mens man er lærling, for den mekanikern som må gå sammen med en første års lærling har det ikke alltid like kult as hehe, men lønna er ikke bra nei...

fått skropelen til å funke igjen el hehe:D

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe er lærling selv da... hehe men er lærling i JBV så har litt bedre lønn... men har en kammerat som er mek lærling klarer seg fint han 2 biler og hører ingen klager..

men dårlig lønn JAH hadde vanlig lønn i starten... er ikke så lett å klare seg da... men det går jo må bare være litt sparsom

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man ser stort å det så får man faktisk betalt for å lære mens man er lærling, for den mekanikern som må gå sammen med en første års lærling har det ikke alltid like kult as hehe, men lønna er ikke bra nei...

fått skropelen til å funke igjen el hehe:D

hehe jeg veit. Var på mye å gjøre på ensjø, derfor de skal ansette en til, så han som evnt skal lære opp meg (HVIS jeg tar jobben) Får ikke tjent inn noe bonus på 6 mnd.... :) hehe Men det er ikke mitt problem!

Skropelen skal i bukken i dag å få ny sterter, da starter den fint igjen, samt at den skal få nye tennkabler, rotor og fordeler så kanskje den slutter å fuske. Er biltema kabler på motoren nå, så ikke så rart at det fusker å harker litt... hehe Men men! Den kommer seg på veien igjen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uannsett hva dere sier så er det noe piss og være lærling... ikke noe mere og si om den sakken;D

hehe enig i den! Men den veien jeg må gå da... Var en sports idiot, blei skada så nå sitter jeg der med tre år skolegang fra NTG som egentlig nå er tre bortkasta år... Samt det året jeg gikk på idrettslinje! Kan bare takke meg selv da... Hadde jeg ikke gjort om på ønskene mine, hadde mekken først og idrett på andre, men så gjorde jeg om på det siste dagen man kunne gjøre om på valgene, aldri angra på noe så jævelig hele livet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan lim brukte du til og trekke om taktrekket?

Var innom wurth, de har butikk på rud. Kontakt lim som er i spray form. Den var DYR men den limer skikkeli bra!! Det er limet holder nok ganske mye, er bedre å legge litt i det enn å måtte ta ned trekke igjen å gjøre det på nytt...

Nå er kameraet mitt på rep så kommer bilder så fort jeg får det tilbake igjen ;) Da er det en del bilder som kommer også =) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider