Gå til innhold

Tuppa 85 (Anette) peugeot 106 "blåbæret"

Ranger emnet

Tuppa85

Anbefalte innlegg

• Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alt er til salgs, er bare spm om pris. Men det er en standard turbo fra en Audi A4 diesel... Tror jeg da, var noe sånnt han sa. Han kan høre for å være helt sikker. Hva er du ute etter a?

Litt knot blir det nok helt sikkert, men nå er jo bilen min ferdig ribba =) Så blir ikke altfor mye knot. Dessuten blir jeg sinna bare jeg tar i en ledning, så det er ikke jeg som skal gjøre det. Må sikkert hjelpe til litt da... Kan si åssen det var når jeg har gjort det. Tror bakluka er verst...

Her i går'n er det ikkeno' som blir gjort kvartveis =) bare halvveis, neida... Spørs på tolmodigheten min mot slutten. Litt hva jeg har av tid og sånnt også. Bilen min står på japan-import sitt værste og de får visst noen biler snart eller no og da må min ut. Så holder på som en GAL for å bli ferdig =) Er jo gøy da :partyon:

wake upp and smell the oil!

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var du også her... men her finner du meg, det gjøre du ikke på girls go fast . blir kult dette Anette... hva er det sølv matten som du bruker på gulvet?

halla du!! http://www.pink-racing.com er noe for deg vettu boole =) :pray hehe du veit nok hva det "sølvpapiret" er... Asfalt matter, lydisolering til anlegget. Gjorde ikke du det i gylfen? Fant ut at det var like så greit å gjøre det med en gang, enn å angre på at jeg ikke gjorde det etterpå... Har fått høre litt da, HVA MED VEKT!!!??? HALLOOOO?????? jaja... er ikke noe banebil så den vekta der den driter jeg i gett :) Hva skjer med golfen for tiden a? Skal du gjøre noe med den i vinter?

wake upp and smell the oil!

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla du!! http://www.pink-racing.com er noe for deg vettu boole =) :pray hehe du veit nok hva det "sølvpapiret" er... Asfalt matter, lydisolering til anlegget. Gjorde ikke du det i gylfen? Fant ut at det var like så greit å gjøre det med en gang, enn å angre på at jeg ikke gjorde det etterpå... Har fått høre litt da, HVA MED VEKT!!!??? HALLOOOO?????? jaja... er ikke noe banebil så den vekta der den driter jeg i gett :) Hva skjer med golfen for tiden a? Skal du gjøre noe med den i vinter?

hehe sier noe der.... jeg gjore ikke det.. men burde gjort det... men er det dyr den asfalt matta? hadde trengt litt jeg også.... får man det på mekonomen?

blir kult med rosa anleg da må jo legge ut noen bilder av de tingene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er til salgs, er bare spm om pris. Men det er en standard turbo fra en Audi A4 diesel... Tror jeg da, var noe sånnt han sa. Han kan høre for å være helt sikker. Hva er du ute etter a?

Litt knot blir det nok helt sikkert, men nå er jo bilen min ferdig ribba =) Så blir ikke altfor mye knot. Dessuten blir jeg sinna bare jeg tar i en ledning, så det er ikke jeg som skal gjøre det. Må sikkert hjelpe til litt da... Kan si åssen det var når jeg har gjort det. Tror bakluka er verst...

Her i går'n er det ikkeno' som blir gjort kvartveis =) bare halvveis, neida... Spørs på tolmodigheten min mot slutten. Litt hva jeg har av tid og sånnt også. Bilen min står på japan-import sitt værste og de får visst noen biler snart eller no og da må min ut. Så holder på som en GAL for å bli ferdig =) Er jo gøy da :partyon:

hva er max lade trykk på turboen og hva er flensen?og hva vil du ha for den?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.jpg

Den var genial. :lol: Tror jeg vil tørre å påstå at folk gir litt ektra gass hvis de blir pasert av det merket der:)

Ellers må jeg vel si som de fleste andre her inne. Kult at jenter bygger bil selv og ikke bare setter jobben over til gutta. Stå på så blir sikkert dette kjempe bra til slutt:)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider