Gå til innhold

Tuppa 85 (Anette) peugeot 106 "blåbæret"

Ranger emnet

Tuppa85

Anbefalte innlegg

Husker bare aleksander fra belset... Ikke gommerud. Tilbake til topic =)

I natt fikk jeg inn taktrekket mitt :) hehe Var litt vanskelig pga støydempingen tar litt plass, men det gikk! Skulle legge ut bilder i går, men da fante jeg ikke den ene kabelen... hehe Skal prøve å få gjort dette i dag. Må til hønefoss og henta stolene mine denne helgen, og finne resten av dekalene mine. Noe jeg gleder meg til når bilen er ferdig er å se hvor mange skruer jeg har til overs :thumb hehe

wake upp and smell the oil!

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har garanter noen skruer igjen etter du har montert.Sånn er det bare:fingers:

hehe hvos mange hadde du til overs a etter at du bygde om bilen din første gang?? hehe :fucku: ;)

Nå får jeg ikke gjort stort mere før det er borra høl til kabler som skal gå ut i dørene mine forran, håper dette blir gjort i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hvos mange hadde du til overs a etter at du bygde om bilen din første gang?? hehe :fucku: ;)

Nå får jeg ikke gjort stort mere før det er borra høl til kabler som skal gå ut i dørene mine forran, håper dette blir gjort i morra.

for mange den tok fyr hahaha.

Kan du ikke ta kablene igjennom ved hengsla sitter a.

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fransk bilnemmelig... :deng Blir litt lei a dessa franske løsningene noen ganger, men sånn er det vel med alle merker...

Har lakka stol festene nå, må bare en tur til til hønefoss og hente skinnene, for de presterte jeg å glemme... må på høggern en tur også, har jo klart å ødelegge litt samtidig også hehe :) jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fransk bilnemmelig... :deng Blir litt lei a dessa franske løsningene noen ganger, men sånn er det vel med alle merker...

Har lakka stol festene nå, må bare en tur til til hønefoss og hente skinnene, for de presterte jeg å glemme... må på høggern en tur også, har jo klart å ødelegge litt samtidig også hehe :) jaja

Sånnt skjer hehe

her skal alt lakkes, det er bra det.

Hadde fransk før selv, skjønner godt hva du mener

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som snakket om tekstik lakk. Det får du på så og si alle bilrekvisitta sjapper.

Eller ikke... Om biltema har så ville jeg IKKE gått for den!!!! Hør heller med en stoff butikk. Panduro hobby på storsenteret eller noe... Men som sagt, jeg brukte vanlig bil lakk på gølvet mitt, det funka helt fint!! Brukte bare tre bokser også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Et kjapt tips til deg.

Den leppa du har på fangern. må du ENTEN lakkere samma farge som bilen ..... eller fjerne den. for det der passa ikke helt. spes. når bilen er ca 50cm over bakken:)

Velbekomme

Må si meg veldig enig, men skal ikke blande meg inn i hvordan den enkelte vil ha bilen sin. Bare å hive ut mer bilder av bilmekkinga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var genial. :lol: Tror jeg vil tørre å påstå at folk gir litt ektra gass hvis de blir pasert av det merket der:)

Ellers må jeg vel si som de fleste andre her inne. Kult at jenter bygger bil selv og ikke bare setter jobben over til gutta. Stå på så blir sikkert dette kjempe bra til slutt:)

Det merket der slipper jeg heldigvis å se til for det er sjeldent jeg blir forbikjørt:) Skal skaffe meg klistremerke, JAsså, er du bak meg ennå?:phatyo

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ikke... Om biltema har så ville jeg IKKE gått for den!!!! Hør heller med en stoff butikk. Panduro hobby på storsenteret eller noe... Men som sagt, jeg brukte vanlig bil lakk på gølvet mitt, det funka helt fint!! Brukte bare tre bokser også.

Problemet med bil lakk er jo at den ikke er fleksibel så den vil flasse av etter hvert. Også blir jo teppet kjempe stivt.

Om biltema har eller ikke vet jeg ikke. Men har sett dem har både på thoshov og bil exstra

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider