Gå til innhold

Tuppa 85 (Anette) peugeot 106 "blåbæret"

Ranger emnet

Tuppa85

Anbefalte innlegg

• Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HAH! Nå har jeg finni kameraet mitt, så det kommer nok bilder i dag eller i morra :partyon: Jeg må skru litt Opel i dag, så jeg har bil igjen i morra ;) hehe Den har tatt kvelden for ett par dager :)

hahahaha, duu, gryyym den opelen din asa;) hihi :heyyou:

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha, duu, gryyym den opelen din asa;) hihi :heyyou:

Skal gi deg grom opel jeg!! hehe :partyon: Starteren har vært dårlig siden jeg kjøpt bilen da, venta bare på at den skulle ryke. Så jeg skal kose meg utti kulda etter jobb i dag å bytte den :) hehe Jeg som er så glad i kulda... eller ikke.... men men, da er grym-vagnan på veien igjen ;) hehe Enig i den du Scrat?

wake upp and smell the oil!

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gi deg grom opel jeg!! hehe :partyon: Starteren har vært dårlig siden jeg kjøpt bilen da, venta bare på at den skulle ryke. Så jeg skal kose meg utti kulda etter jobb i dag å bytte den :) hehe Jeg som er så glad i kulda... eller ikke.... men men, da er grym-vagnan på veien igjen ;) hehe Enig i den du Scrat?

hehe, ja ikke sant, du skulle kjøpt deg en sånn volvo vettu:) hehe hva var det jeg sa:deng :fingers:

men du skal ha for at du gidder da:D

men pygen er fin da:)

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja ikke sant, du skulle kjøpt deg en sånn volvo vettu:) hehe hva var det jeg sa:deng :fingers:

men du skal ha for at du gidder da:D

men pygen er fin da:)

Gidder hva da? Skru på opel? hehe Var ingen brukbar 240 stv da jeg trengte bil heller om jeg kan skylde på det? hehe Fant en, men den sto i nor-norge, og gidder ikke dra opp dit for å kjøpe en bil til 5'000,-

Opelen er konge da! :partyon: hehe NOT! Men får med meg bikkja, hu har ikke akkuratt plass i pygen :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder hva da? Skru på opel? hehe Var ingen brukbar 240 stv da jeg trengte bil heller om jeg kan skylde på det? hehe Fant en, men den sto i nor-norge, og gidder ikke dra opp dit for å kjøpe en bil til 5'000,-

Opelen er konge da! :partyon: hehe NOT! Men får med meg bikkja, hu har ikke akkuratt plass i pygen :) hehe

hej, jeg har hund, volvo og gjerde utenfor leiligheten!!

du var flink med interiøret, btw. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok joachim... blir nok en volvo neste vinter... Faen ass! Starteren sitter så jævelig til, så får ikke bytta den der bilen står nå med masse snø under. Må flytte den og få jekka den opp. "prosjekt, bytte starter på omega" :fuckme2:

jaja Satte kamerat mitt i laderen og nå får jeg ikke skrudd det på. Flott... Detta ser ut til å bli en fin uke! Skal bli mekaniker lærling 1 februar, men kommunen prøver å gjøre dette vanskelig for meg så har sitti ett par timer med de i tlf i dag... Flott!

Har noen planer med speedometeret mitt på blåbæret! Kommer bilder så fort jeg har fått ordna kameraet mitt og fått ut speedometeret! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok joachim... blir nok en volvo neste vinter... Faen ass! Starteren sitter så jævelig til, så får ikke bytta den der bilen står nå med masse snø under. Må flytte den og få jekka den opp. "prosjekt, bytte starter på omega" :fuckme2:

jaja Satte kamerat mitt i laderen og nå får jeg ikke skrudd det på. Flott... Detta ser ut til å bli en fin uke! Skal bli mekaniker lærling 1 februar, men kommunen prøver å gjøre dette vanskelig for meg så har sitti ett par timer med de i tlf i dag... Flott!

Har noen planer med speedometeret mitt på blåbæret! Kommer bilder så fort jeg har fått ordna kameraet mitt og fått ut speedometeret! =)

hehehe, så bra, jeg har en stor slegge du kan få låne hvis du sliter med å få ut instrumentet ditt:D hehe

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider