Gå til innhold

Speisen

Ranger emnet

Defus

Anbefalte innlegg

Før dere kommenterer det, ja, jeg vet at en Mitsubishi Spacewagon ikke er noe spesielt å bygge anlegg i.

Skal prøve å holde denne posten ganske too the point selv om det er vanskelig for meg.

Utstyr i bilen nå:

Spiller: Alpine 9833 (Denne kvitter jeg meg aldri med)

Frontsett: JBL GTO 606c

Rearfill: JBL GTO 606c delefilter og midbass, billige Infinity diskanter

4 kanaler: Rockford Fosgate Power 551x

2 kanaler: Rockford Fosgate Power 851s

Kabler: 50mm Scosche strømkabler, dessverre noen billige RCA kabler, som jeg tror heter RCA :p

Batteri: Exide Sønniak Maxxima 900

Alt untatt rear fill og spiller skal byttes ut ganske snart.

Bestilt og venter på:

1 stk Usamps MD2D

2 stk RE SE 12.

Var alt jeg hadde råd til i første omgang.

Speisen

Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

538557_28_full.jpg

Her er bilen i all sin prakt. Den ene tusen metringen måtte dessverre bite i støvet da politiet stod lurt bak ett kratt og ba meg pent om å svinge inn. Ser dessuten at jeg hadde en wonderbaum i speilet, den har også dratt på de evige skogsmarker hvor de hører hjemme. Noen av de mer skiltkyndige vil legge merke til at skiltene mine har en kledelig grønn farge, bilen ble omregistrert etter dette til stasjonsvogn.

538557_4_full.jpg

Denne bakstussen kjøpte en kompis til sin bil, men hadde ikke bruk for den da han kjøpte seg effekt potte. Etter litt kreativt bruk av stikksag, og baufil kom den på. Filmen ble lagt på rutene av en glassmester eller lignende for lenge siden.

538557_29_full.jpg

For morrohets skyld skal jeg legge ved ett bilde eller to av anlegget jeg hadde fram til sist sommer. To 15 tommere fra MTX, fine saker i min mening.

538557_32_full.jpg

Her sees 551x'en og Tsunami t1800DB. Denne ga jeg til broren min, han trengte den til sin subb, og den ble litt overkill til disse 15 tommerene.

Nå sitter jeg bare å venter på at ting skal bli solgt, og tingene jeg skal ha i bilen blir sent litt kvikt. Er ganske rastløs nå.

Speisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke kalle det lett å få lyd i den bilen akkurat. Å få lyd til mellomtonen i døra viser seg å være irriterende, har måttet fikse den ledningen 4 ganger allerede. Det var vinter da jeg fikk en kompis til å gjøre dette, og når 10 minus får leke lenge nok på fingrene dine gir du opp. Skal se tilsommeren om jeg ikke får lagt den kabelen på en litt mer "proff" måte i sommer.

538557_20_full.jpg

Speisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne bilen trenger all flaks den kan få. Hadde jeg prøvd meg på noe større nå i vinter ville det blitt hastig gjort. Så det er bedre å vente til sommeren.

Tenkte eg sko få en kompis med glassfiberskills til å se litt nærmere på dørene mine, akkurat nå ser de jo ut som om jeg har angreppe dem med tollekniv. Som forsåvidt stemmer :p

Speisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så mye lettere å være nøye når det er deilig å varmt rundt deg :)

kan vel bli bra dette så lykke til

Det er helt sant, nesten et mareritt å stå å jobbe, må jo ha på deg så mye klær at du nesten ikke klarer å løfte armene. :lol:

Ellers, kan bli gøy dette, jeg følger med.

Arne

90' Ford Sierra 2wd DOHC-T

05 Jumpy

X-Diverse

***Ford***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var i begynnelsen til å satse på 3 ti tommere, og gå for stealth. Felle subbene inn i gulvet bak og greier og greier. Nå som jeg skal ha RE SE sub der, er jeg ikke så sikker lenger på om gulvet blir høyt nok. En mulighet er at jeg skrår gulvet oppover mot sete der hvor subkassen er. Det vil jo fortsatt gi meg llaste plass og kanskje til og med fungere lydmessig også. Men da må jo kassa være lukket, å jeg lurer på om jeg vil ha den portet. All these desicions. Vel vel, er ennå lenge til sommeren.

Takk for deres interesse :D

Speisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...