Gå til innhold

Subbkasse som skal ned i en BMW 320 -93

Ranger emnet

mr-smith

Anbefalte innlegg

Hei

Hehe.....her kommer et spørsmål jeg håper noen kan svare meg på.

Holder på å bygge meg ny subbkasse nå til to stk RF punch Hx2 12", dette skal ned i en BMW 320i -93 E36. Før jeg i det hele tatt begynner skikklig på kassa så hadde det vært greit å vite om den virkelig går ned i den lille bagasjeluken som er på bmw`ene, siden det er den eneste veien inn i bagasjerommet.

Så om noen kan si ca størrelsen på kasser de har fått nedi en slik bil så hadde jeg vært veldig takknemlig for det :)

ps. har prøvd å målt, men det er ikke akkurat så lett å beregne alt av kanter uten å ha kassa forran seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha en portet kasse til dine 2 HX2 12" skal kassen være 113 liter (innvendig). Det er en kasse som jeg er nesten helt sikker på ikke går inn i gjennom bagasjeluken din. Den kassen må bygges i bagasjerommet. Mye slit, men med en skikkelig forsterker vil du få et utrolig trøkk. En lukket kasse skal være 70 liter (innvendig) og er enklere å få inn i bilen.

Ford Fiesta ST 150 -08 Frozen Wite

Ford S-MAX Titanium S 2,2 TDCI 175hk -09 Panther Black

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal kanskje ha meg en power hx2 jeg nå...

er en kar som har 2stk til salgs her.. var å så på dem i sta.. herrangud for noen subber..

skal selge hvertfall en av dem fordi han ikke har i nærheten av nok strøm til å drive dem!

enten den eller plutonium ground zero 15 som bjørn har til salgs..

så grom ut den og *glis*

men det blir så dyrt med forsterkere og batterier, må vel ta opp lån..

don't hate the player, hate the game.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CaliBreez

skal kanskje ha meg en power hx2 jeg nå...

er en kar som har 2stk til salgs her.. var å så på dem i sta.. herrangud for noen subber..

skal selge hvertfall en av dem fordi han ikke har i nærheten av nok strøm til å drive dem!

enten den eller plutonium ground zero 15 som bjørn har til salgs..

så grom ut den og *glis*

men det blir så dyrt med forsterkere og batterier, må vel ta opp lån..

Hva skal du drive subben med da?

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

Hva skal du drive subben med da?

@lpher

derfor jeg skreiv jeg måtte vel ta opp lån for å kjøpe batterier og forsterkere!!!

når han som har de 2 power hx2'ene nå ikke klarer å drive noen av dem...

haha, skal stikke bort på lokalet å ta bilder av kassa han hadde de 2 RFR-3112'ene i! ei orginal rockford fosgate bandpasskasse som det sto 2 vanlige he2 elementer i...

don't hate the player, hate the game.

Lenke til kommentar
Del på andre sider