mr-smith Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Hei Hehe.....her kommer et spørsmål jeg håper noen kan svare meg på. Holder på å bygge meg ny subbkasse nå til to stk RF punch Hx2 12", dette skal ned i en BMW 320i -93 E36. Før jeg i det hele tatt begynner skikklig på kassa så hadde det vært greit å vite om den virkelig går ned i den lille bagasjeluken som er på bmw`ene, siden det er den eneste veien inn i bagasjerommet. Så om noen kan si ca størrelsen på kasser de har fått nedi en slik bil så hadde jeg vært veldig takknemlig for det :) ps. har prøvd å målt, men det er ikke akkurat så lett å beregne alt av kanter uten å ha kassa forran seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Hvor mange liter trenger basserane dine a? Når du vet det, er det rimelig enkelt å regne seg til hvor stor kassa må være fysisk. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavvi Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Hvis du skal ha en portet kasse til dine 2 HX2 12" skal kassen være 113 liter (innvendig). Det er en kasse som jeg er nesten helt sikker på ikke går inn i gjennom bagasjeluken din. Den kassen må bygges i bagasjerommet. Mye slit, men med en skikkelig forsterker vil du få et utrolig trøkk. En lukket kasse skal være 70 liter (innvendig) og er enklere å få inn i bilen. Siter Ford Fiesta ST 150 -08 Frozen Wite Ford S-MAX Titanium S 2,2 TDCI 175hk -09 Panther Black Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr-smith Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 hmm.....av en eller annen grunn så regner probox litt feil, hehe....fikk anbefalt volum 83liter, det kunne gått. Men ifølge RFtech så skal kassa vær på 113liter som du sa. Tror nok jeg må gå for et lukket kasse her ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 skal kanskje ha meg en power hx2 jeg nå... er en kar som har 2stk til salgs her.. var å så på dem i sta.. herrangud for noen subber.. skal selge hvertfall en av dem fordi han ikke har i nærheten av nok strøm til å drive dem! enten den eller plutonium ground zero 15 som bjørn har til salgs.. så grom ut den og *glis* men det blir så dyrt med forsterkere og batterier, må vel ta opp lån.. Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Sitat Originally posted by CaliBreez skal kanskje ha meg en power hx2 jeg nå... er en kar som har 2stk til salgs her.. var å så på dem i sta.. herrangud for noen subber.. skal selge hvertfall en av dem fordi han ikke har i nærheten av nok strøm til å drive dem! enten den eller plutonium ground zero 15 som bjørn har til salgs.. så grom ut den og *glis* men det blir så dyrt med forsterkere og batterier, må vel ta opp lån.. Hva skal du drive subben med da? @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr-smith Skrevet September 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 for øyblikket blir det en power acoustik 1600 (800w rms), muligens jeg må inn med et ekstra batteri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr-smith Skrevet September 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 ahh....hehe, trøtt meg. du spurte han markus du ja :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Sitat Originally posted by @lpher Hva skal du drive subben med da? @lpher derfor jeg skreiv jeg måtte vel ta opp lån for å kjøpe batterier og forsterkere!!! når han som har de 2 power hx2'ene nå ikke klarer å drive noen av dem... haha, skal stikke bort på lokalet å ta bilder av kassa han hadde de 2 RFR-3112'ene i! ei orginal rockford fosgate bandpasskasse som det sto 2 vanlige he2 elementer i... Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Sitat Originally posted by mr-smith for øyblikket blir det en power acoustik 1600 (800w rms), muligens jeg må inn med et ekstra batteri. du skulle kjøpt bd501 blokka som kønna solgte du... han skulle ha 2700 for den :P nå har han power 1501bd vampire Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 power hx2 i båndpasskassa 1 power hx2 inni kassa det kan da vel umulig være bra med de 2 i den kassa der :P Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg