Gå til innhold

Skinn int!

Ranger emnet

Orkdalingen

Anbefalte innlegg

Spør du så spør jeg :) har vært på jakt etter det samme og kun sett det en plass til salgs av en eller annen på autodb.no og det skulle han ha 10.000 for som senere gikk ned til 8.000 med det er lenge siden da og siden den gang så jeg ikke noe mer skin int til salg :/ så tror dette er populært og dyrt med mindre du har flax

Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D

http://www.e30meet.com

86 VW GOLF MK2 "Hugget"

00 VW GOLF MK4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ikke så altfor sjeldent lenger, men det letteste er nesten å finne en bil med dette i. Ikke så mange skinninteriør til Golf 2 som selges løst. Alternativet er jo å trekke opp GTi-stoler hos en salmaker. Og ja, det koster nok litt det også, men om du har råd, samt ikke gidder å vente til du kommer over et, så burde dette være et alternativ å tenke på.

Hvis ikke så kan du lete litt rundt på f.eks Ebay.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en formening på HVOR jeg kan skaffe skinn interiør til mk2?

Er faktisk ikke så vanskelig å få tak i egentlig. Som det ble nevnt i en annen tråd her så er EBAY et bra alternativ. Var nettopp et strøkent skinninteriør fra en Golf Rallye som ble solgt løst i Italia, dette gikk for 430€ på ebay.de og var helt strøkent. Han som solgte dette, var villig til å sende varen "worldwide" så vær obs på å alltid sjekke dette på forhånd om hvor dem sender etc. hvor mangen positive tilbake mld. dem har fått fra tidligere salg osv.

Lettest er nok å kjøpe bit for bit.. jeg var heldig å fikk tak i dørpaneler og sidepanelene i fra en G60 på huggern i 04, men fiksa meg baksete og stoler i fra ebay.. tok ikke lange tiden før jeg fant noe brukbart. Så jeg sier bare, lykke til!!!

PS! Et par søke ord du kan bruke der er bla. "Leder Golf 2" "Golf Leder Ausstattung" etc. du finner nok ut av det!

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du så spør jeg :) har vært på jakt etter det samme og kun sett det en plass til salgs av en eller annen på autodb.no og det skulle han ha 10.000 for som senere gikk ned til 8.000 med det er lenge siden da og siden den gang så jeg ikke noe mer skin int til salg :/ så tror dette er populært og dyrt med mindre du har flax

Hehe dette interiøret ga jeg 4000 for, og det var jævlig strøkent:P

Går ann da man har litt flaks:)

2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen)

1996 Vw Transporter (bruksbil)

1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726

1989 Vw Golf Diesel (Konebil)

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider