Stianh Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 takk takk:) Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 da var turbokittet mitt til salgs... det ligger på kjøp/salg avdelingen... grunnen er at jeg har et annet i sikte:) da blir alt oppgradert.. clutch, dyser++++ det har skjedd lite i det siste.. jeg har kjøpt inn alt jeg trenger til downpipen som skulle blitt sveiset for lenge siden.. men på grunn av masse stress og overtid på jobben så har ingen ting blitt gjort:( men fortvil ikke:) nå går det mot roligere tider på jobben... ikke så mange som smeller bilene sine nå når det er fritt for snø:) jeg har bestilt ferdig downpipe, eneste er at jeg må sveise på flexirøret... ang. stylingen er det skjedd lite.. den bedriften i danmark er meget useriøs, di hadde lovet meg sponsoravtale, og ventet bare på deler fra england.. men plutselig får jeg ikke svar hos dem lengre.. tror ikke dem klarer å levere den stylingen.. jeg bestilte det for lenge siden.. men det ser dårlig ut.... så jeg har klart å letet fra samme fronten i usa.. mulig jeg bestiller derfra... litt kjipt dette, for jeg kan ikke lakke bilen før dette er på plass:( skal legge inn bilder etter hvert.. Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Kan du ikke bare bestille fra Tyskland? Må være lettere enn å bestille fra USA. CSR er tross alt ett tyskt firma :) Vet at du kan iallefall få det levert til Sverige (var sånn når jeg vurderte styling fra CSR i fjor). Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 vet du om en nettside i tyskland? Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 http://www.csr-automotive.com/ Voilà :) Skal være en liste over selgere rundt om i verden der å. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truckman77 Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 hei hei brorsan! Kain du ikkje legge ut bilda av biln me sommarfelgene.. syns di e lekker :) Siter Delkasko er en kjedelig ting :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 det kan æ vel:) satt på sommerfelgan på onsdag... va deilig helt tel fredagsmårran når æ sku på jobb å det va sny over alt:( men artig va det:) har sotte på sommer-senk'en så nu e den lav å fin:) skal komme med bilda så fort æ får tatt... Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Ja, fyr opp bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truckman77 Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 det kan æ vel:) satt på sommerfelgan på onsdag... va deilig helt tel fredagsmårran når æ sku på jobb å det va sny over alt:( men artig va det:) har sotte på sommer-senk'en så nu e den lav å fin:)skal komme med bilda så fort æ får tatt... Du kain vel fikse dein der snille bror din å et sett me småstilige felga te Roccoen sin ;) Må du pelle dæ hit en tur så vi kain få dein ferdig.. Så bli det treff te sommarn! Siter Delkasko er en kjedelig ting :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 i det siste har det vært jææævli med overtid på jobb, så bilen er ikke blitt prioritert (stakkar) menne nu skjer det noe:) 3"downpipe er kommet, jeg fikk aldri tid til å lage, å nå blir det for sent å starte med det, derfor bestilte jeg! jeg har betilt meg garret gt2x kitt, med dyser, programvare og alt som trengs... atp-turbo opplyser at med 3"downpipe og intercooler, skal jeg oppnå 300hk... jeg er litt i tvil, men men! jeg har solgt det andre kittet, for jeg rett og slett angrer på det kjøpet, vil ikke gjøre bilen min noe så vondt! kina kopi = ikke bra så skal jeg bestille spec steg 3 klutsj-sett, og ebc borra/slissa skiver, red stuff klosser, så fort jeg har mulighet! har sotte på sommarsenken...(55/30) ble meget pent! i dag skal jeg på jobben på hobbykveld, uten å måtte jobbe overtid, så da får jeg mye tid til bilen.. å jeg skal ta bilder.... har også styret masse med den mazda'en som det er bilde av tidligere i tråden... den som fikk elgen i fronten... kan sende bilder av det ferdige resultatet... men det blir ikke før i mårra kveld... tar gjerne imot både kritikk og skryt:) Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 her e nån bilda æ tok med sommarfelgan på.... Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 var dårlig med kommentarer:( kan komme med en uppdate.. bestilte bremser til bilen i går! EBC Ultimax skiver foran/bak green stuff klosser foran/bak har hørt mye negativt om greenstuff, men noe positivt også, så jeg skal prøve, blir jeg missfornøyd, så kjøper jeg ferrodo klosser... jeg bestilte singelframe fronten i går hos quality autoimport... har kjøpt diverse pakninger til motoren siden jeg har sett at det er kommet en liten lekasje rundt det adapteret som står innenfor oljefilteret! i kveld er det hobbykveld... og jeg skal faktisk ikke jobbe overtid, så da er det tid for og montere downpipen:) jeg bestilte gt2x kitt, men fikk mail om at programvaren som fulgte med kittet ikke passer til min styrehjerne!!:( det er kjipt.. så nå er målet å skaffe en gt28rs, siden jeg uansett må mappe den!!! Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 veldig pen farge på bilen :) kommer til å bli bra med singelframe på den Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Kommer til å bli grom når du er ferdig med den ja! Ser veldig bra ut nå også :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Utrolig pen den bilen din! GT28RS 034 MOTORSPORT Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg