Gå til innhold

Min A4 TQ

Ranger emnet

Stianh

Anbefalte innlegg

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da var turbokittet mitt til salgs... det ligger på kjøp/salg avdelingen... grunnen er at jeg har et annet i sikte:) da blir alt oppgradert.. clutch, dyser++++

det har skjedd lite i det siste.. jeg har kjøpt inn alt jeg trenger til downpipen som skulle blitt sveiset for lenge siden.. men på grunn av masse stress og overtid på jobben så har ingen ting blitt gjort:(

men fortvil ikke:) nå går det mot roligere tider på jobben... ikke så mange som smeller bilene sine nå når det er fritt for snø:)

jeg har bestilt ferdig downpipe, eneste er at jeg må sveise på flexirøret...

ang. stylingen er det skjedd lite.. den bedriften i danmark er meget useriøs, di hadde lovet meg sponsoravtale, og ventet bare på deler fra england.. men plutselig får jeg ikke svar hos dem lengre.. tror ikke dem klarer å levere den stylingen..

jeg bestilte det for lenge siden.. men det ser dårlig ut....

så jeg har klart å letet fra samme fronten i usa.. mulig jeg bestiller derfra... litt kjipt dette, for jeg kan ikke lakke bilen før dette er på plass:(

skal legge inn bilder etter hvert..

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan æ vel:) satt på sommerfelgan på onsdag... va deilig helt tel fredagsmårran når æ sku på jobb å det va sny over alt:( men artig va det:) har sotte på sommer-senk'en så nu e den lav å fin:)

skal komme med bilda så fort æ får tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan æ vel:) satt på sommerfelgan på onsdag... va deilig helt tel fredagsmårran når æ sku på jobb å det va sny over alt:( men artig va det:) har sotte på sommer-senk'en så nu e den lav å fin:)

skal komme med bilda så fort æ får tatt...

Du kain vel fikse dein der snille bror din å et sett me småstilige felga te Roccoen sin ;) Må du pelle dæ hit en tur så vi kain få dein ferdig.. Så bli det treff te sommarn!

Delkasko er en kjedelig ting :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

i det siste har det vært jææævli med overtid på jobb, så bilen er ikke blitt prioritert (stakkar)

menne nu skjer det noe:) 3"downpipe er kommet, jeg fikk aldri tid til å lage, å nå blir det for sent å starte med det, derfor bestilte jeg!

jeg har betilt meg garret gt2x kitt, med dyser, programvare og alt som trengs... atp-turbo opplyser at med 3"downpipe og intercooler, skal jeg oppnå 300hk... jeg er litt i tvil, men men!

jeg har solgt det andre kittet, for jeg rett og slett angrer på det kjøpet, vil ikke gjøre bilen min noe så vondt! kina kopi = ikke bra

så skal jeg bestille spec steg 3 klutsj-sett, og ebc borra/slissa skiver, red stuff klosser, så fort jeg har mulighet!

har sotte på sommarsenken...(55/30) ble meget pent!

i dag skal jeg på jobben på hobbykveld, uten å måtte jobbe overtid, så da får jeg mye tid til bilen.. å jeg skal ta bilder....

har også styret masse med den mazda'en som det er bilde av tidligere i tråden... den som fikk elgen i fronten... kan sende bilder av det ferdige resultatet... men det blir ikke før i mårra kveld...

tar gjerne imot både kritikk og skryt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

var dårlig med kommentarer:(

kan komme med en uppdate..

bestilte bremser til bilen i går!

EBC Ultimax skiver foran/bak

green stuff klosser foran/bak

har hørt mye negativt om greenstuff, men noe positivt også, så jeg skal prøve, blir jeg missfornøyd, så kjøper jeg ferrodo klosser...

jeg bestilte singelframe fronten i går hos quality autoimport...

har kjøpt diverse pakninger til motoren siden jeg har sett at det er kommet en liten lekasje rundt det adapteret som står innenfor oljefilteret!

i kveld er det hobbykveld... og jeg skal faktisk ikke jobbe overtid, så da er det tid for og montere downpipen:)

jeg bestilte gt2x kitt, men fikk mail om at programvaren som fulgte med kittet ikke passer til min styrehjerne!!:( det er kjipt.. så nå er målet å skaffe en gt28rs, siden jeg uansett må mappe den!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider