Waalseth Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 kor ledninga frå bremselys i bakruta ender opp hen? skal koble den ut,går den direkte i ledningsnette? og kor? Siter http://www.bilforumet.no/700-serien/169369-min-740turbo.html Volvo 740tic 87 mod b230et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Skal ikke si noe sikkert, men hvis du tar ut hatthylla, og demonterer trekket i baggasjerommet, så finner du den nok. Tror den går til baklysene. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 I min bil går dem utenom ledningsnettet. Går fra hattehylla, ned under baksetene og frem til sikringene bak askebegeret. Det kan se litt originalt ut, men vet ikke om det er vanlig da ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Mener jeg hadde en kabelstrømpe som gikk til baklyktene på bilen jeg hadde før. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Trur den går fram til sikringane. Det gjorde vertfall ledningane for henger... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waalseth Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Mener jeg hadde en kabelstrømpe som gikk til baklyktene på bilen jeg hadde før. dei går sofall ikkje til baklyktene med meg..går ingen spess kabler dit som kan vær fra den..er endel kabler som går ned i bagasjeromme ,i den kabelstrømpa der..men er litt usikker på om de kan vær noen av dei.. skrue av deksel i dørken med dørene osv å sjekke om den er der.. Siter http://www.bilforumet.no/700-serien/169369-min-740turbo.html Volvo 740tic 87 mod b230et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Tek du ut bakseta so ligg den sikkert der. Går nok under\ved midtkonsolen. Litt usikker på kor den dukker opp. Du får lykke til med jakta... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waalseth Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Tek du ut bakseta so ligg den sikkert der. Går nok under\ved midtkonsolen. Litt usikker på kor den dukker opp. Du får lykke til med jakta... :D hehe,har dreve å leita litt no,trur de er den som kommer opp i under midtkonsolen.. men er ikkje no eiga sikkering på denne lampen vel? Siter http://www.bilforumet.no/700-serien/169369-min-740turbo.html Volvo 740tic 87 mod b230et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Om det er originalt vil eg tru den er kobla opp på sikringa som er for dei vanlige bremselysa. Er ikkje sikker på kor den går, har ikkje leita etter den eg. hehe... Men lysa for henger låg med meg fram ved midtkonsolen. Men det var no ei stor pølse. Eg berre lot den ligge eg, og teipa over enden. Orka ikkje å leite inni der, trang der framme... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Den ledningen har også en kontakt i hattehylla.. Må jo fjerne den hattehylla, men da går det an å "unplug it" :) Jeg hadde nok bare klipt ledningen og teipa ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waalseth Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Om det er originalt vil eg tru den er kobla opp på sikringa som er for dei vanlige bremselysa. Er ikkje sikker på kor den går, har ikkje leita etter den eg. hehe... Men lysa for henger låg med meg fram ved midtkonsolen. Men det var no ei stor pølse. Eg berre lot den ligge eg, og teipa over enden. Orka ikkje å leite inni der, trang der framme... :D hehe :P ja finne den nåkk.. veldi trangt der framme ja :P og en anna ting..mangler relee til overdriven min..er 2 ledige hull til relee,men ka slags av dei er det relee skal nedi? http://img300.imageshack.us/my.php?image=dsc00323ym3.jpg Siter http://www.bilforumet.no/700-serien/169369-min-740turbo.html Volvo 740tic 87 mod b230et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Om du klipper ledning, så er det ofte ein fordel å skrive på ka ledninga er til, gjerne feste ein lapp eller liknande. I tilfelle du vil bruke den seinere. Da blir det lettare å finne den igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waalseth Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Den ledningen har også en kontakt i hattehylla.. Må jo fjerne den hattehylla, men da går det an å "unplug it" :) Jeg hadde nok bare klipt ledningen og teipa ja! tenker eg tar ut hattehylla imårga å river ut ledninga der.. Siter http://www.bilforumet.no/700-serien/169369-min-740turbo.html Volvo 740tic 87 mod b230et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 På min bil kom den bak på venstresida av bilen i det orginale el nette. Det kommer tre ledninga, en fra sikkringsboksen og en som går vidare bak til bremselysa i baklyktene, synest og huske dei var gul\svart. So ei svart som er jord. Du bare kobler Der var også en kontakt du kan koble ut under der. Viss du klipper må du huske og koble sammen dei to ledningane so du får bremselys bak. Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 på min så var det kontakt under hatthylla som en sa tidligere her... bare å skru opp hatthylla, så ser du kontakten... Spør du meg så er det litt dumt å klippe ledninger hvis det bare er å rive ut kontakten! Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg