Gå til innhold

bremselys

Ranger emnet

Waalseth

Anbefalte innlegg

Mener jeg hadde en kabelstrømpe som gikk til baklyktene på bilen jeg hadde før.

dei går sofall ikkje til baklyktene med meg..går ingen spess kabler dit som kan vær fra den..er endel kabler som går ned i bagasjeromme ,i den kabelstrømpa der..men er litt usikker på om de kan vær noen av dei..

skrue av deksel i dørken med dørene osv å sjekke om den er der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tek du ut bakseta so ligg den sikkert der. Går nok under\ved midtkonsolen. Litt usikker på kor den dukker opp.

Du får lykke til med jakta... :D

hehe,har dreve å leita litt no,trur de er den som kommer opp i under midtkonsolen..

men er ikkje no eiga sikkering på denne lampen vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er originalt vil eg tru den er kobla opp på sikringa som er for dei vanlige bremselysa. Er ikkje sikker på kor den går, har ikkje leita etter den eg. hehe...

Men lysa for henger låg med meg fram ved midtkonsolen. Men det var no ei stor pølse. Eg berre lot den ligge eg, og teipa over enden. Orka ikkje å leite inni der, trang der framme... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er originalt vil eg tru den er kobla opp på sikringa som er for dei vanlige bremselysa. Er ikkje sikker på kor den går, har ikkje leita etter den eg. hehe...

Men lysa for henger låg med meg fram ved midtkonsolen. Men det var no ei stor pølse. Eg berre lot den ligge eg, og teipa over enden. Orka ikkje å leite inni der, trang der framme... :D

hehe :P ja finne den nåkk.. veldi trangt der framme ja :P

og en anna ting..mangler relee til overdriven min..er 2 ledige hull til relee,men ka slags av dei er det relee skal nedi?

http://img300.imageshack.us/my.php?image=dsc00323ym3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min bil kom den bak på venstresida av bilen i det orginale el nette. Det kommer tre ledninga, en fra sikkringsboksen og en som går vidare bak til bremselysa i baklyktene, synest og huske dei var gul\svart. So ei svart som er jord. Du bare kobler Der var også en kontakt du kan koble ut under der. Viss du klipper må du huske og koble sammen dei to ledningane so du får bremselys bak.

Volvo 760 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider