88-Rav Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Lurer på hvordan det er med jording av bilstereo i MB190E. Mine forsterke ligger bak, og først virket støt demperne som et solid jordings punkt. Det jeg synes var nok så utrolig var at ehm hva kan man si punktet brant, og dermed umulig å bruke samme punktet en gang til. Jeg dro så av teppet bak "slik at man ser bensin tanken(seteryggen)" Der fikk jeg øye på en skrue som festet tanken trolig, dro på en skive på min jordings kabel og hektet den på. Stereo`n spiller for fulle mugger, men dette forsvarlig? Er det virkelig trygt og jorde stereo`n til bensintanken? Siter - Mvh Rune.A. 1995 - MB 250D 1989 - MB 230E 1984 - MB 190E Folk med hjerne, kjører stjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88-Rav Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 bump? Siter - Mvh Rune.A. 1995 - MB 250D 1989 - MB 230E 1984 - MB 190E Folk med hjerne, kjører stjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 til bensin tanken ville jeg ikke anbefalt.. der du har den skruefestet til tanken skal være så godt som noe som helst annet sted. Jeg ville nok anbefalt baksetefeste, eller beltefeste. Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 kompisen min har jordet i en skrue der bakluke låsen er han, funker fint det.. Mvh Torstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg