osten Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 aiai for et leven det var her inne! Er vel bare å innse det, MG / Engelske biler er ikke så populært i dette landet.. Var akkurat derfor jeg endte opp med en MGF VVC, som jeg Elsker!! Stod mellom denne skjønnheten og BMW Z3, og skal sies at jeg er glad for valget jeg tok. Har hatt 6 BMW'er tidligere bra biler, men herregud for en skjel MG'n har i forhold.. Det jeg håpet på noen hadde kunnskap om er 17" på MGF? Jeg har kjøpt et sett med strøkne brukte 17" MOMO Course som jeg har fått montert på og bilen ble endel høyere.. var 215/40-17 som stod på felgene. Hva slags dekkdimensjon skal en bruke på en F med 17"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza 2.2 Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hei hei. Dette er morsomme biler. Hvis jeg ikke husker helt feil sitter det vel 185/55-15 foran og 205/50-15 bak orginalt på disse. Skal du opp i 17" tror jeg det vil passe med 205/40-17. Hva er innpresset på felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osten Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Heihei.. Takk for svaret men jeg har funnet ut av dette nå.. Fant en veldig fin kalkulator på bimmers.no , og du har helt rett 205/40-17 passer utmerket.. Innpresset på felgene er 4-100 mens bilen har 4-94,25 helt idiotisk det valget av MG menmen.. jeg har fått tak i overganger med spacere så jeg kan bruke omtrent alt av 4 bolt felger nå på denne, utrolig kjekt, selv om jeg var veldig i tvil når jeg stod med vinkelsliperen og måtte kutte alle de orginalehjulboltene med omtrent 50% ;-) Vi får se når solen dukker opp igjen og den er i bruk igjen om hjula henger ordentlig på hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muggi Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Må man kutte boltene :( Har en MG-F selv og fikk akkurat kittet, fra mike saturn, har ikke lyst til å kutte, men må jeg så må jeg. tenkte å kjøre 18*7,5" jeg da. 215/35-18 Siter Honda Civic Coupe 1,6 EX med turbo MG F 1,8 : Kondemnert Honda Civic 1,5 LSI (B18C-R): Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osten Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Var dette kittet jeg også kjøpte, du er nok nødt til å kutte boltene ja dessverre. Gjør du ikke det så får du aldri på felgen for de gamle boltene går rett i felgen.. Syns det var litt kødden jeg og, men det gikk greit når en først kom igang hehe.. Høres lurt ut å ha 215 foran iallefall, ble litt for breit med 225 på min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muggi Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Har du specs på resten av felgene dine?? er det 17"*7" 40mm innpress?? Siter Honda Civic Coupe 1,6 EX med turbo MG F 1,8 : Kondemnert Honda Civic 1,5 LSI (B18C-R): Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muggi Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Prøver og finne noen som kan selge meg disse felgene og sende de til norge :P ingen som vil sende, og tror jet carrier blir dyrt for 4 felger og dekk fra statA Siter Honda Civic Coupe 1,6 EX med turbo MG F 1,8 : Kondemnert Honda Civic 1,5 LSI (B18C-R): Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osten Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 hehe, tror det kan bli dyrt ja. Har ikke noe spec's lenger på de felgene dessverre. Solgte den kjære MG'n min for litt siden, men felgene hadde stått på en ganske ny Civic tidligere. Så kan du finne ut av det om du trenger, tror det var en 06 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg