Gå til innhold

DOGG problem på min astra 1,6 stasjonsvogn 96 mod

Ranger emnet

lisekir

Anbefalte innlegg

arrrgghh... slit så veldig med dugg på ALLE vinduer i min astra.. dette har vi sjekket hitill: at ute luft og innluft knappen er i orden.sjekket hele bilen for vannlekkasjer, hatt på tettningsmiddel til varmeregisteret tilfelle et lite hull der.. blåst ut av drenene framover(vet ikke om det går bakover også), tatt ut pollenfilteret, skal sette i nytt i morgen. for det var veldig møkkete+ pluss at det var litt vann på det da:S.... har også en dag her dryppet fra sveiva på takluka men kun den ene gangen da.. noen som har noen ide om mere vi kan sjekke eller??? eller kan det være disse 2 siste tingene? lukter heller ikke søtlig i bila eller nå sånnt.... eneste at når æ trykke på knappen for spyleveske på bakruta så kjem det ingenting ut men bynne å stink i hele bila leeeeng...

alle svar taes i mot med stor takk da vi prøver alt får å bli kvitt dette, ser ikke ut ruta engang om ikke rutene står på gløtt å vifta på fullt.. kan sikkert vær en tusen ting men e så trasi å lokaliser akkurat ka det kan vær..

by the way e pollenfilter det samma som friskluftfilter?? ligger under et deksel atme frontruta ikke sant??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har samme problemet selv.. Hos meg trur jeg det er pga gulvet er litt vått, i teppet liksom. Har ikke matter forran men skal skaffe meg det fort.. Så da skal jeg ta avispapir under mattene og matte oppå. Prøv å legg avispapir under mattene dine også, viss det er fuktig der.. Har akkuratt samme bil som deg

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har du ac eller sånn knapp som gjør at lufta bare sirkulerer inni bilen? Hvis du har det så skrur du av hanske rommet, 6 torx, og bytter coupe filteret (sitter i en svart boks rett bak hanskerommet) det er også ett spjeld der som går av og på med den knappen som gjør at lufta sirkulerer inni bilen. det kan ha kilt seg. ellers kan det være mye løv og dritt der vannet skal renne ut. bytta akkurat filteret på astaen til mora min, men det hjalp ikke så skal sjekke spjellet selv i morra.. er ganske vanlig problem dette.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider