Dimmu87 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 har funne ut at eg berre kan plugge i køyrecomputer på vectra'en min, men er det vits i å kjøpe en frå blomdal? en eg kjenne sa at computerane var søppel, stemme det? hadde vore kjekt å ha, men no har eg har ei krone på konto :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Klart det er kjekt å ha, løp å kjøpt mener jeg. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 har funne ut at eg berre kan plugge i køyrecomputer på vectra'en min, men er det vits i å kjøpe en frå blomdal? en eg kjenne sa at computerane var søppel, stemme det? hadde vore kjekt å ha, men no har eg har ei krone på konto :P Kan jeg også gjøre det? har den tingen med digital klokke og temp. Og hva slags funksjoner har kjørecomputeren? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 computeren har gjennomsnitts hastighet/forbruk. stoppeklokke . og noen tiing til. hvis du har brukt for så har jeg en liggende jeg !! Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Roysin: er interessert i den ja :) Aleksand3r: du kan sikkert montere, har du abs? ligg en gul plugg bak hanskerommet, berre sku ut det so ser du den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 nei, har ikke abs. Kan ikke jeg sette inn kjørecomputer da? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 trur ikkje det, eller den får kansje ferre funksonar? har lest at computeren henta signal frå abs-følarane for å måle køyrelengde eller nåke, veit ikkje om det stemme men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 tviler på att du må a abs gitt ! er flere som har satt inn sånne i manta b ! er hvertfall ikke abs på den . gi ett bud du !! så får du computer !! Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Har en 96 Vectra B 1,7 TD. Denne har bare radio, klokke/dato og temperatur i displayet.. Har jeg også mulighet for å sette inn kjørecomputer? Ligger det ledninger klart..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 veit ikke hvordan det er vectra b ! kan vel tenke meg att det gjør det ! er veldig ofte like ledningsnett i opel . men kan jo ikke garantere det . Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 trenger ikke ha ABS for å sette inn kjørekomputer i vectra a har du den gule stikken så er det bare til å sette inn kjørekomputeren og montere knappen i midt konsollen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 hvor er den gule stikken? og hva mener du med knappen? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 hvor er den gule stikken? og hva mener du med knappen? den gule stikken er den ledningen med gul kobling på. (ligger bak bilspilleren på høgre side) knappen i midt konsollen må du ha for at du skal kunne velge mellom de forskjellige valgene på kjørekomputeren :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg