David_G Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 jo jeg har lyst på turbo motor men er ikke ute etter mye hester i de hele tatt men sku hatt mere riv i motorn en de som er i den nå... men hvor mye ladetrykk kan jeg kjøre på dersom jeg bare kjøper meg greenrør, turbo, intercooler og trykkrør å graver litt i toppen? for disse motorne har væl ganske lav comp originalt? og hvor mye hk får jeg ca ut a motorn da? vill ha en "passe" driftsikker motor.. og ca pris på denne ombyggnaden? takk på forhånd Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 er en tråd oppe om akkurat samme emne!!!! Bla 1-2-3 sider utover her, eller søk! Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 er en tråd oppe om akkurat samme emne!!!! Bla 1-2-3 sider utover her, eller søk! okey søkte på turbokonvertering men da komm ikke noe frem c.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 http://bilforumet.net/showthread.php?t=152867 Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Den har vel 9,ettellerannet i komp.. så går å turbokonvertere, kan jo grave ut i forbrenningsromma... Bruker std turbo, grenrør og IC fra en FT, ET eller noe.. Må ta ut olje til turbo samt oljeretur i bånnpanna eller i blokka. Mulig du også må kjøre ett tilleggssprut på den, vet kentsor har ett MF2 til salgs på forumet... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Den har vel 9,ettellerannet i komp.. så går å turbokonvertere, kan jo grave ut i forbrenningsromma... Bruker std turbo, grenrør og IC fra en FT, ET eller noe.. Må ta ut olje til turbo samt oljeretur i bånnpanna eller i blokka.Mulig du også må kjøre ett tilleggssprut på den, vet kentsor har ett MF2 til salgs på forumet... takk for svar. og takk for at du fant frem tråden til meg hmm.. hva er prisen på et tillegs-sprut da? hvis de ikke er altfor mye så trur jeg jeg slutter å leite etter motor egentlig.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 tror kentsor skulle ha 2-3000kr for ett komplett ett, som vistnok funka ganske bra sammen med F hjerner og turbo... Men hvis ikke du kommer over alle delene til en veldig billig penge så koster det nok nesten like mye som en turbomotor fra sverige... Du bor jo i mösen, er jo ikke langt til göteborg da, der pleier det å dukke opp noe.... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 nei sant de.. har titta litt i sverige.. fant en motor jeg sku ha men så var han selgeren u-serriøs å ikke holdt av motorn som vi hadde kommet overens om.. hmm Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Finn deg en B23et eller noe.. det er en god motor... Kjedelig med useriøse selgere, vet alt om det... Skal si ifra hvis jeg kommer over noe bra jeg, i nærheten... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Minst like kjedelig med useriøse kjøpere.. Det finnes en nettside som du kan søke etter bildeler hos hoggere i sverige også da. Husker ikke adressen, dessverre. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 http://www.bildelsbasen.se Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Se her ja. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Takker!:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg