aryx Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Kjøpte meg en '76 Datsun 260Z 2+2 for en tid tilbake, som jeg driver å pusler med, tenkte kanskje jeg skulle legge ut noen bilder av herligheten... edit: Litt om bilen: Den er rustsveisa, og det finnes ikke rust på den. Forskjermene, blinklys, bremsesystem og eksos er nytt. Under panseret sitter det en 2.6l rekkesekser som yter 160 hk. Ting som må gjøres: - Den enkle forgasseren skal byttes ut med dobble forgassere - Det må legges gulvteppe - Blinklys foran må fikses - Bensinpumpa må overhales Sikkert flere ting som dukker opp etter jeg sender den på EU-kontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 bakfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Innvendig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Innvendig #2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Bagasje - fulgte med masse deler og skruer, verktøy, bøker, sprayflasker etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Motor - Der satt det på en uorginale enkel forgasser fra en en 240Z, bilen gikk ikke noe spesielt bra, hørtest ut som den gikk på 5 cyl. Jeg stilte tenninga, og det hjalp, men nå har jeg kjøpt inn dobble forgassere, og tenningsdeler som skal monteres, så det blir litt fart på kjerra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Det måtte legges teppe, da det gamle var borte. Jeg valgte den tungvinte løsningen ved å ikke dele det opp. Blei endel kløning, men det blei brukbart tilslutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Nytt teppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Jeg fikk ikke start på bilen, fant ut at bensinpumpa lakk(mekanisk type). Så jeg demonterte den og skiftet pakkninger. Det hjalp, og bilen gikk. Men ikke noe særlig bra, så nå skal tenningsystemet skiftes, samt at jeg har kjøpt inn noen dobble forgassere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Helt konge bil det der!!!! Er det den som står på sinsen? Har sett en maken der flere ganger....... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Toff bil!! Går en i kr.sand`s område, rød med en sinna motor i visst. Lekkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by NissanPrimera Helt konge bil det der!!!! Er det den som står på sinsen? Har sett en maken der flere ganger....... Nei, den holder til på Kaldbakken, dette er limo versjonen med plass til 2 i baksete, men de må være under 15 år iflg vognkortet :=) Av den grunn er den litt lenger enn den vanlige versjonen, men en Z er en Z :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by aryx .....men de må være under 15 år iflg vognkortet :=) Beste alderen for teens til å ha baki er vel rundt 14-15, eller hur? :D:D Kongebil det der! En "skikkelig sportsbil"! (bortsett fra baksetene da:rolleyes:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 FET bil! Skrudde på en 260Z i dag faktisk :D Fuska...vann i fordeler'n. Satt 2stk 2-trinns webere på denne. Grom-lyd ved gasspådrag! :D Må ha meg en gammal Z en dag! Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Hva ga du for den egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg