Gå til innhold

min bil! bilder..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

kjøpte meg amcar i sommer(godt fornøyd ;)

men desverre har jeg null peil på bil,untatt at jeg veit hva jeg liker...

så aner svært lite om denne bilen:::

inni stårre malibu...

har orginalt vært en 307, men veit att det er bytta til en mye sprekere mottor; folka som hadde bygd bilen påstod oppmot 450hk

Chevrolet chevelle 1969:

mere info folks? noen som kan fortelle meg noe utifra bildene?

Chevelle_bak1.jpg

Chevelle_side1.jpg

Chevelle_front1.jpg

intr.jpg

motor2.jpg

motor1.jpg

TE71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knall fin bil!! ser relativt strøken ut også? ut i fra bildene så skimter jeg iallefall litt trim, headers, ettermarkeds innsug, og da følger jo ofte en større/bedre forgasser på toppen også, innvending må man nesten åpne opp å se hva er fornoe, dersom du ikke har noen papirer på det :)

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil ja, ta av luftfilteret for å se hvaslags forgasser du hyar, ta gjerne et bilde å legg ut her så skal vi hjelpe deg.

Sikmter også headers (uorginale eksos manifoilder), men innsuget kan være et orginal innsug spør du meg. men det som er mest inntresant (og desverre også vanskeligst å finne utav) er hva slags kam som står i motoren, skifte av kan kan ha dramatisk effekt økning på en gammel sliter som dette :)

La merke til at bilen ikke var rust beskyttet inni hjulhusa bak, ser også hakket "cleanere" ut med sort (tectyl masse) inni hjulhusa.

Lykke til med bilen :)

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nesten ikke rust nei ;)

skal finne div nummer og sånt når jeg får tid, (dvs seint jan,feb,osv)

motoren skulle vist være henta ut av ei corvette, og skulle være en av dem sprek 327? eller no lignende??

hva vile dere anslått verdien til å være kun utifra bildene?

det er vell ikke lov til å ha sidepipes? altså eksosanlegget går ut på hver sin side forran bakhjulene, digg lyd, men lurer på hva onkel politi sier til det:P

TE71

Lenke til kommentar
Del på andre sider