ragua Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Støv på linsa ja... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap2k Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 ser bra ut. skal følge med her:) Siter Mitt E36 turbo Prosjekt Man har alltids vinkelsliper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 kult prosjekt, skal få meg en t23 snart så det er kult å se noen bygge i en slik en. :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Er ikke så fryktelig mye update å komme med enda. Holder på med pussinga enda... :) Får satse på en stor pussedag i morgen så kanskje det er klart til lakkering. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Kult.... Blir spennnede å se når alt er trukket :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Supert arbeid, jeg følger med med store, runde øyne. :) -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 blir sykt bra :) må ikke begrave den stakkars bobla helt da hehe Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 hmm, ser jo ganske enkelt ut da...bygg en ramme i tre og sleng en duk over og klin på no guffe...så er resten bare dritt jobb med pussing....ikke det at jeg tror det er så enkelt, er nok sikkert vanskeligere enn det ser ut som, men har fortsatt jævli lyst å prøve å lære meg det! Edit: Btw. lykke til videre, ser ut til å bli mektigt tøfft! er det din bil? eller lager du for noen?.. Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 hmm, ser jo ganske enkelt ut da...bygg en ramme i tre og sleng en duk over og klin på no guffe...så er resten bare dritt jobb med pussing....ikke det at jeg tror det er så enkelt, er nok sikkert vanskeligere enn det ser ut som, men har fortsatt jævli lyst å prøve å lære meg det! Edit: Btw. lykke til videre, ser ut til å bli mektigt tøfft! er det din bil? eller lager du for noen?.. Litt enkelt forklart men stort sett rett ja.. :) Bygger for en kunde. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 aha! så dere er et "stylingfirma"? Hva kalles dere for da? edit: AudioCustom? Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kekeke Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 ser utrulig bra ut!! lykke til videre :) Siter Toyota Celica ST182 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 aha! så dere er et "stylingfirma"? Hva kalles dere for da? edit: AudioCustom? 10 poeng og en bamsemums til deg! ;) Dere er jammen flinke til å pusse! :D hehe.. ser veldig bra ut og det blir garantert mye bedre med tiden! ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg