Gå til innhold

Hjelp til montering av styling (Stavanger)

Ranger emnet

PassatLauken

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Jeg kjøpte meg en 97' 1.8t Passat i Oktober i fjor. Er nå sugen på å få den til å se litt mer barsk ut. Men, jeg som aldri har skrudd på en bil før i det hele tatt er litt i tvil på å legge meg ut på dette alene ;)

Så, lurer egentlig på om det er noen i Stavanger området som har erfaring med dette, og er villig til å hjelpe meg med dette for noen tusen kroner?

Det som skal gjøres, er å montere en frontfanger, hekkfanger og sideskjørt.

Tenker på denne frontfangeren

INLpassat3brs6-FK-101780-st.jpg

Har ikke bestemt meg for hekkskjørt, eller sideskjørt enda...

Så, hvis noen der ute med tilstrekkelig erfaring er villig til å hjelpe meg med dette mot betaling, så send meg en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fronten

- Skru av den orginale frontfangeren.

- Legg merke til hvor skruene sitter

- Sett på den nye fronten, passer den ikke helt på du tilpasse den( vri og vreng,fil av kanter evt osv)

- Skru på den nye fronten

Sideskjørtene:

- Legg sideskjørtene på kanalene (hold dem gjerne oppe med at du taiper dem fast til bilen.

- Tilpass (samme som gjøres med fronten)

- Vask godt rundt der lime skal være

- Legg på nok lim under kanten av sideskjørtene og på sidene.

( Det er mange som popper eller skrur inn et par skruer på sidene slik at skjørtene sitter bedre)

Bakfangeren:

- Samme som fronten

Hvis ikke du får det til skal jeg gladelig kjøre i fra Elverum til Stavanger for å hjelpe deg for noen tusen kr;)

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Ta me deg en kamerat å sett i gang en fredags kveld!

Det tar gjerne et par timer, men det sparer deg for mangen tusen kroner. :p

Lag deg et overblikk, ha system på skruene..

Er du engstelig pga limvalg, så ta deg en tur innom mulitlakk ellernoe, og hør med dem hva dem ville gjort..? Bare ikke lakker stylingen før du har prøvemontert det på bilen!! Du kan også spørr noen som har gjort dette før med samme bilen hvordan de har montert den..

Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid..

-Assi

MB 211 270CDI 03`

MB 210 E230 96`

X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider