Gå til innhold

Golf 1 74modell Selges

Ranger emnet

HERBIE

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har det jo oppstått et lite problem.Ettersom jeg nå selger golfen så trenger jeg meg en Vinterbil/ bruksbil. Det har jeg ordnet meg, men det viser seg at denne golf 3 vr6 en som jeg skulle kjøpe har vært kollisjonsskadet. Da jeg fikk sett nærmere på dette,viste det seg at arbeidet som har blitt gjort på den var helt forferdelig. Lekker vann inn dørene, skjeiv i fronten, bakskjermen er rustet i alle skjøter osv osv. Som sagt trenger jeg å finne en ny bil og er derfor interessert i innbytte eller eventuelt mellomlegg i fra min side. Helst VAG:) En golf 2 GTi eller noe sånn. Ikke noe volvo:)

74 Mod Golf 1

65 Mod T1 Boble

73 Mod T3 Variant X

84 Mod Polo Derby X

86 Mod "Racetech" Caddyen X

86 Mod Golf 2 "vinterbil" X

93 Mod Golf 3 GTI 16V X

91 Mod Corrado Vr6 X

99 Mod Golf GTI 20V Turbo X

http://www.algard-gatebilklubb.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at en person som har vært å sett på bilen min har kommentert bilen på vw audi forumet. Siden jeg ikke er medlem der, kommenterer jeg et par små ting her. Som sagt så er det jo litt å gjør. Inner skjermen er jo dårlig og hjulbuen. det har gått litt utover bak stykket. Det er jo selvfølgelig litt arbeid å bytte dette. Bilen har hatt en skadde på høyre fram skjerm. Den er kjøpt ny og lakket opp. På samme side er front stykke ikke så veldig bra. Men skal bilen selges til noen som skal fikse dette opp så vil jeg gjør regning med at det blir byttet. Da får du i tillegg fjernet de grusomme hullene etter et par gode gamle tusen metere:) Men ellers kan jeg si det at dette er et kjempe eksemplar. Hadde det ikke vært pga mangel på tid å plass så hadde jeg beholdt den selv og shinet den opp til våren:)

74 Mod Golf 1

65 Mod T1 Boble

73 Mod T3 Variant X

84 Mod Polo Derby X

93 Mod Golf 3 GTI 16V X

91 Mod Corrado Vr6 X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audien blir nok litt for stor. Lanceren er sikkert en god bil men ikke noe som er aktuelt for meg. Ser at de fortsatt kommenterer bilen min på vw audi forumet:) Bare kjekt det, men nå har det da vært noen å sett på bilen. Å det første de skriver på forumet er om hvordan bilen er i stand å hvor dårlige fram dekk den har:) Det er originale hjul som står på. Å det har vært uaktuelt for meg å kjøpe disse nye, da planen var å slenge på noen dass ruller. Frem dekkene kommer jeg selvfølgelig til å bytte Før den selges:) Bare for å ha sagt det:)

74 Mod Golf 1

65 Mod T1 Boble

73 Mod T3 Variant X

84 Mod Polo Derby X

93 Mod Golf 3 GTI 16V X

91 Mod Corrado Vr6 X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som det er så ille med tanke på rust...

Har f.eks sveist opp min venstre innerskjerm i dag på 79 modellen. Og på en såpass gammel bil bør man forvente litt jobb :)

Er det ikke det som er kos da? Å vite at man har en 74 modell, fikse opp denne og ha veteranbil i mange år!

Folk er rare... :)

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider