HusebyRS Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Holdt på litt smått med denne her, oppdaterer jevnlig. orginal: WIP`1 WIP`4 Uten luftinntak: Er ikke helt ferdig med detalje-arbeidet enda, det kommer til slutt... Noen fler ideer? Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Synes wip no. 1 var best kanskje men hvis du sier du skal fikse opp detaljarbeidet så kan det bli bedre. For det var litt feil på brushinga noen steder. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Nei detta Var jalla:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Nei detta Var jalla:) hehe, synd det ikke falt i smak. Men kom gjerne med litt mer saklig kritikk;) Detaljer blir fikset etterhvert.... Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Nei detta Var jalla:) Trur det hjelpern mer å så hva som er jalla.. Likte ikke de luftinntaka på sia, syns den hadde blitt bedre uten, clean porsche er fint.. Også litt senk hadde gjort seg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Trur det hjelpern mer å så hva som er jalla.. Likte ikke de luftinntaka på sia, syns den hadde blitt bedre uten, clean porsche er fint.. Også litt senk hadde gjort seg;) Ok, skal prøve en uten luftintaket;) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Nice :) Jeg synes å det blir litt feil å si for eks. at en chop er jalla siden det ikke er det det går på, men kavliteten o.l. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 likte godt 3-5. har også kjøpt meg 944 som skal race rigges, så var jo litt inspirasjon :) kunne du lekt med farger på 3-5 bildene? lurer på 1) hvit 2) gulf farger Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg