Torgis Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 skal ha meg ett nytt spill enten ett drifting spill eller ett rally spill. Noen bra drifting eller rally spill til PC eller PS2? Har alle i GT serien og NFS serien. Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Richard Burns Rally er jo et hel rått rally spill også har du Live For Speed som er veldig drifting vennlig spill Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Kjøp D1 gp til PS2. Tror det er bra, har ikke prøvd det selv men ser bra ut! Driftespill med alle de japanske D1 bilene og mange baner. Et forslag fra meg selvom jeg ikke har prøvd spillet så jeg er ikke helt sikker på hvordan det er å spille. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Anbefaler Richard Burns Rally jeg også. Men du trenger ratt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 trur jeg kommer til å kjøpe meg Richard Burns Rally og kanskje D1 gp. har ratt og pedaler så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 kjøp RBR til Pc da! det er der det er best Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 trur jeg kommer til å kjøpe meg Richard Burns Rally og kanskje D1 gp. har ratt og pedaler så Har du chip i din ps2? Tror ikke D1 har kommet her i landet ;) Har du ikke chip, og ønsker det, så send meg en pm... Jeg har også de spillene du ønsker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Kjøp D1 gp til PS2. Tror det er bra, har ikke prøvd det selv men ser bra ut! Driftespill med alle de japanske D1 bilene og mange baner. Et forslag fra meg selvom jeg ikke har prøvd spillet så jeg er ikke helt sikker på hvordan det er å spille. hvor får man kjøpt d1 gp til ps2\pc ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg