David_G Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 mulig repost men.. en jævla grei e30 med frisk kjørestil:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 sveisa diff? kom "litt" lett ut med ræva... Frisk kjøring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 ja eller kanskje sperra er ganske stram.. sladde fint gjorde den i hvertfall:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Ja repost..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 tøff kjøring :D Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Så ut som den var sinnsykt stiv! Kunne ikke se at den krenga i det hele tatt jeg. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg