Gå til innhold

Pioneer DEH-9600MP *us* Selges

Ranger emnet

SunIx^

Anbefalte innlegg

Som topic sier har jeg en Pioneer DEH-9600MP *us utgaven* til salgs.

Spillern funker fint og har ingen "feil", eneste å sette fingern på er at av og til plages cdn med å komme ut...men bruker som regel bare å trykke på "løs ut" knappen igjen så funker det...altså ingen alvorlig feil.

Masse innstillinger for god lyd, å spillern har stor "show" faktor =)

Jeg er iallefall veldig fornøyd med spillern men, velger og selge den pga oppgradering til dvd system.

Pris 2000.-

Bilder :

IMG_0111.jpg

IMG_0632.jpg

IMG_0112.jpg

IMG_0907-1.jpg

Mvh SUnIx

Mvh SunIx^

--2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline

--1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt*

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du hvordan lydkvaliteten er på denne kontra 8600? hørt at 9600 er ikke like bra som 8600 på lydkvaliteten, men nå har jeg ikke hørt 9600 enda.

er jo intrissert i spillern jeg men nå har jeg en Alpine 9855r som er på rep den var hvertfall helt fantastisk på lydkvaliteten kontra de pioneer spillerne jeg har hørt. Må få solgt denne da når den er ferdig, liker ikke GlideTouch greia noe særlig heller :P så har jeg lyst på Pioneer igjen :)

Om en byttehandel er rå å ro i land så si fra :)

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du hvordan lydkvaliteten er på denne kontra 8600? hørt at 9600 er ikke like bra som 8600 på lydkvaliteten, men nå har jeg ikke hørt 9600 enda.

er jo intrissert i spillern jeg men nå har jeg en Alpine 9855r som er på rep den var hvertfall helt fantastisk på lydkvaliteten kontra de pioneer spillerne jeg har hørt. Må få solgt denne da når den er ferdig, liker ikke GlideTouch greia noe særlig heller :P så har jeg lyst på Pioneer igjen :)

Om en byttehandel er rå å ro i land så si fra :)

Har ikke så mye peiling på 8600, men i en test om lydkvalitet så vinner vel 8600`n... Vil du ha en spiller med topplydkvalitet er vel 8600mp spillern...Om du vil ha en spiller med god lyd å showfaktor er 9600mp Spillern.

Jeg er iallefall fornøyd med lyden jeg, mye innstillinger som funker bra etter min mening. Har kjøp meg ny dvd spiller så da trenger jeg ikke en til spiller ;p.

Mvh SunIx^

Mvh SunIx^

--2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline

--1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt*

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

En kamerat av meg har nettopp blitt frastjålet en sånn en. Jeg skal høre med han om han har lyst på ny. ;)

Send en PM da når du finner det ut :)

Så om han vil ha den så skal jeg si fra når den er ferdig =)

SunIx^: om kameraten til TigerWho vil ha Alpine spillern så får han den for 2 lapper så tar jeg din om du ikke selger den til noen andre :)

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. jeg er kameraten til tigerwho.. :p

jeg vil ha spillern :p bare vente til jeg får penger fra forsikringa først.. :\

ok :)

da sier jeg fra ASAP når spillern er ferdig så avtaler vi litt.

lenge siden innbrudet skjedde da?

var utsatt for innbrud selv for 4mnd siden :( jævlig surt!

SunIx^: Greier du å holde av spillern så er det en avtale allerede nå for jeg vil ha spillern :) men må bare vente litt da om det går greit for deg?

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innbrudd for et par uker siden.. skal snakke med gjensidige i morra.. regner me å ha penger til mandag seinest..

ok, men jeg kjøper sikkert spillern av SunIx^ om jeg får skrapa sammen noen riksdaler iløpet av helga ;) Så har jeg jo Alpine spillern, når den er ferdig på rep så skal jeg si fra så du får den :)

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider