HusebyRS Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 En liten film jeg kom over på http://www.redlinemag.com. Bare kvinner som drifter, og jeg må si..det er slettes ikke dårlige! her er filmen, og hvis noen har navnet på sangen i filmen er det lov til å skrike ut;) http://www.redlinemag.com/page/redline?entry=drift_ladies Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Dem er gode dem... Kult med damer som drifter da;) Jeg la ut en sånn Comment på Youtube, å spurte hva sangen var... Så jeg får nok vite det iløpet av en uke;) Kan sende deg pm når jeg får vite dt;) Mvh. Morten Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigbha Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 dem var gode da. viste denne til ei i klassen og ho sa at ho skulle slutte me hest og heller kjøpe drifte bil når ho blir 18. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 dem var gode da. viste denne til ei i klassen og ho sa at ho skulle slutte me hest og heller kjøpe drifte bil når ho blir 18. WORD! :D Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Dem er gode dem... Kult med damer som drifter da;)Jeg la ut en sånn Comment på Youtube, å spurte hva sangen var... Så jeg får nok vite det iløpet av en uke;) Kan sende deg pm når jeg får vite dt;) Mvh. Morten Takk skal du ha;) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Tror jeg hadde blitt rimelig bitter hvis jente hadde banka meg i en drift battle....:omfg Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Tror jeg hadde blitt rimelig bitter hvis jente hadde banka meg i en drift battle....:omfg Hehe, hvorfor det? Det hadde faktisk vært ganske kult det da.. (sånn sett bort fra at man ikke kan vinne løpet da :D ) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Mener å ha sett en snutt på youtube der tsuchiya og gjengen var dommere i ett drift-event for damer elns og kongen ble imponert så det holdt. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 hvis noen har navnet på sangen i filmen er det lov til å skrike ut;) Susan Bell - My Only Star fra Initial D soundtracket kom jeg frem til etter å ha googlet refrenget.. ;) Siter 88/92 BMW E34 535i/M5 (S38B38 340 hk/400 Nm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianPian Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hvorfor er dere så imponerte av de japanerne? her i norge har vi jo hun der gatebil-molly, hun er visst en rev i å drifte. bare se på gatebil dvden fra 2005. japanerne er jo ingenting i forhold. :roll: Siter - Kadett c 1.6 79 - Ascona b 2.0 81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg