Gå til innhold

Mustang SpørsmÅl

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

6er utgaven har 4 hjulbolter, 8er har 5. Har han ikke bytta det kan du regne med å måtte bytte selv ettervært. Og om det ikke er bytta trengs det å bytte fjærer og dempere også siden 8er motoren veier mer en 6ern.

Løft på gulvmattene foran og se etter fukt fra cowlen siden den har tendens til å ruste og lekke vann inn i coupen. Sjekk også resten gulvet for rust skader og fukt.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takker for gode svar, fikk følgende mail fra selger(se under).kan sveise ,så noe rust er akseptabelt men gidder ikke å sveise rust i månedsvis. I og med at det er rust bobler rundt omkring kan det tyde på at det er en typisk "amerikansk fort og gale oppussing" i og med at det ikke er lenge siden den er lakkert. Så eg frykter å finne mer rust i karosseriet, evt at det er tectylert over rustet.

Prisen er for øvrig 50.000

Trenger innspill har ikke peilling på mustang.

her er litt historie på bilen.

bilen var bestilt fra Usa som strøken , men det viste seg at den hadde

følgende feil da den ankom norge.

1. rust i gulvet begge sider hull ca 15 cm diameter

2. rust bobler flere plasser på bilen .

3, intreør er ok

4. motor er totalt renovert og er strøken , gir kasse ok men lekker

litt olje ,

5. eksos anlegg nytt

6. dekk nye

7. mangler kun engangs avgift på ca 4000 kr så kan du registrere den ,

men du må antaglelig fikse noe på den av rusetn for og få den godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som leser postene mine, snifs snifs hehe

Sorry:) fikk den ikke med meg! Var å kikket på bilen i dag, fant en del rust bla under dørene, i bagasjerommet, i dørken++ fant også noe i stolpen v/frontvinduet,noe som har vært borti rust rundt vinduene, mye arbeid å fikse??er mustangene kjent for å ruste her??rust i gulv + dørene sveiser eg selv, men syter litt med å ta rusten rundt vinduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider