Gå til innhold

Sierra Xr4i som førstebil, dumt/bra?

Laks1

Anbefalte innlegg

jeg har xr4i som min første bil, og har aldri hatt noen problemer med denne:) dette er en sykt god bil og spesiell:D sist jeg sjekket var det 10 registrerte xr4i`er i norge.. og 4 av de er i nærheten av meg:D og med tanke på bensin... joda .. den bruker a litt...

men man må jo alltids huske å mate bilen godt nok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

har jeg vært deg, så hadde jeg styrt laaaangt unna sierra og sekser som første bil. D sier at du ikke vil skru, ja da bør du holde deg til en bil med gasser. hvis ikke så blir du stående og måe med elektrisk i hånda til du har passert 20. gå for en 2,0 l eller noe, funker glimrende til breisladding den også, drikker mindre gjør den og.

btw: har dem gådd like godt som dem drikker, så hadde det vært ei satans bra bil :P ( ja jeg har hadd opptil flere av begge arter)

-sierra 5,0 "lat"

-Patrol 3,3td " brukshore"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 months later...

E enig me resten av folke. ikke bynn på en xr4i, me tanke på kjøre erfaring.

Hehehe.--- Bynte me en go gamel 2.o i... men motorn levde bare 2 daga, men d e jo som æ sir selvgjord e velgjord. fikk bytta motor å lærte mæ å kjøre sierra :P

Har en Ford sierra xr4x4 92 mod no da. Artig på vintern i hvertfall.Bruk vett, ligg bredt... hmm.. kjør hardt kjør stil, Æ treng mæ turboa i min bil :(

Ford sierra xr4x4 92mod

"I don't know who's running the projector in my brain, but he's very immature."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Tjah, holder følge med 240 turbo med 160 hk å gode kjøreegenskaper med cossie fjærer men jeg har dårlige dempere som ødelegger noe. Kjenner godt når den ikke vil mere i svingen å sånt.

Skal IKKE herjes med på asfalt!!! Bare vinter, XR'n er kjøre maskin men en gammel kjøremaskin. Hvor mye den drikker bestemmer du :)

Motoren trengs ikke så mye skruing så lenge ingen har fomla med den eller prøvd å justert innsprøytninga.

Totalt en grei bil som går godt nok for en 18 åring men er ikke en turtalls maskin så det virker ikke som den går så godt.

Min er tilsags for 21000,-

Har biler

Har hatt biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...