Gå til innhold

pioneer spiller med trøbbel i tårnet

Ranger emnet

gofle2

Anbefalte innlegg

har en pioneer spiller der jeg har tror jeg har sprengt front og rear utgangen på skjedde ikke samtidig. det kommer verfal bare uling. (vannvittig jordstøy)

husker ikke helt hva slags spiller det var. en med blåtann handsfree og kåsta meg nesten 5000,- for litt over et år siden. er det noe å gjør med dette eller er det bare å arkivere den?

om noen vet hvor de kan fikse slikt og eventuelt hva dette vil kåste?

er ikke så ofte innom så send meg gjeren en sms på 98626357

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilradiospesialisten ordna det gratis for meg. Sprengte subutgangen min pga dårlig jorda cd-spiller...

Er du da sikker på at de ikke bare har lagt en streng over jordbanen istedenfor å fikse det skikkelig? Dette bør du sjekke opp. For neste gang

jordingsstrømmen går gjennom phonokabelen tilbake til spilleren pga mangel eller dårlig jord kan den brenne opp fordi sikringen ikke er der lenger.

Bedre å være på den sikre siden, så sjekk det opp. Kun ment som et tips.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du da sikker på at de ikke bare har lagt en streng over jordbanen istedenfor å fikse det skikkelig? Dette bør du sjekke opp. For neste gang

jordingsstrømmen går gjennom phonokabelen tilbake til spilleren pga mangel eller dårlig jord kan den brenne opp fordi sikringen ikke er der lenger.

Bedre å være på den sikre siden, så sjekk det opp. Kun ment som et tips.

Dei hadde iallefall sendt den videre til ett verksted som gjorde dette. Stod på kvitteringen at signalutgang var skifta... Sorry for offtopic trådstarter;)

Audi S4, 2.2T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei hadde iallefall sendt den videre til ett verksted som gjorde dette. Stod på kvitteringen at signalutgang var skifta... Sorry for offtopic trådstarter;)

Det var godt å høre, da er det gjort skikkelig. Under garantisaker forlanger Pioneer AS at alle reperasjoner skal innom demmes reperasjonskanaler.

Dette er en smeltesikring som ligger mellom jord på spilleren og jord på

phonoinngang.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre, da er det gjort skikkelig. Under garantisaker forlanger Pioneer AS at alle reperasjoner skal innom demmes reperasjonskanaler.

Dette er en smeltesikring som ligger mellom jord på spilleren og jord på

phonoinngang.

hei tasta på telefon med deg her en dag. sa jeg sku ringe. må bare sjekke hvilke pris jeg har gjennom jobben. kom på at vi er jo pioneer forhandler der. ;P

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider