Orion Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Mange kompiser av meg har BOSS, forsterkere og basser og slikt... BOSS er jo utrolig billig, men det jeg lurer på er hvorfor de har så dårlig rykte på seg kvalitetsmessig? F eks er det sånn at lyden rett og slett blir dårligere (tenker ikke på lysstyrke nå)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Jeg hadde 2.stk Boss 6x9" (350W) og 1.stk 12" (700W) basser. Dette spilte veldig bra, men ikke av de dyreste eller værsting løsningene. Jeg syns det var mer en nok når jeg fikk det, men etter en stund fikk jeg lyst på mer trykk. Da anlegget mitt ble bøffa fikk jeg muligheten til det. Jeg brukte en Blaupunkt forsterker og Panasonic cd spiller. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavvi Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Boss har til en hver tid vært et "billigprodukt". Der watt skrives i WATT, og lydkvaliteten ikke er satt som 1. pri. Boss har flere forsterker, bass og høyttalerserier, der kvaliteten, som hos andre merker, stiger med prisen. Når det gjelder Boss sitt litt frynsete rykte, skyldes det nok noen uheldige komponenter. F.eks. en subwoofer der spolen løsnet når den ble varm, og en forsterker med seriefeil. Dette er heldigvis flere år siden, og mitt intrykk av de siste års produkter er at de holder mål når det gjelder pris/kvalitet. http://www.team-brs.com Siter Ford Fiesta ST 150 -08 Frozen Wite Ford S-MAX Titanium S 2,2 TDCI 175hk -09 Panther Black Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Jeg kjøpte en boss mp3 spiller 4x60w som jeg prøvde i bilen til kammeraten min vanlig vis kan han sette på full guffe på sin egene aiva mp3 spiller mens vi turte ikke å ta høyere en til halveis på min så jeg er godt fornøyd med spilleren Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by Papperboy Jeg kjøpte en boss mp3 spiller 4x60w som jeg prøvde i bilen til kammeraten min vanlig vis kan han sette på full guffe på sin egene aiva mp3 spiller mens vi turte ikke å ta høyere en til halveis på min så jeg er godt fornøyd med spilleren Dette kommer da ikke bare an på spilleren, men også utgangsnivå til forsterker, fading osv., så jeg tar den der med et klype salt, med mindre anlegga var identisk stilt :D Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 finn deg en audison forsterker i samma prisklasse som den boss forsterkeren.. http://www.autosound.no f.eks vel, når har AIWA vært topp produkt da Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Jeg kjøpte meg en slik en på fredag: Foreløpig er jeg fornøyd i hvertfall, bruker den til å drive en slik en: Det plager meg at basskassa ser litt "jalla" ut i bagasjerommet, ville egentlig ha noe som ikke ville være synlig. Men fikk det ganske rimelig siden jeg kjøpte det samlet. Har ikke fått spillt inn anlegget ennå, men når man er vant til et standard mitsubishi anlegg fra midten av 90-tallet så høres alt bra ut. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Basskassa di ligner på smykkeskrinet til min åtte år gamle niese. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Basskassa di ligner på smykkeskrinet til min åtte år gamle niese. ;) Vet det, jeg har lagt en jakke over den :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 hehe, må le ;) nice! Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg