Gå til innhold

nuzzepuz golf2 prosjekt

Ranger emnet

nuzzepuz

Anbefalte innlegg

legger ut litt info om mitt bil prosjekt som jeg også har inne på min egen bil klubb http://www.pink-racing.com

Bilen er fremdeles ganske orginal (ENDA) men har masse som skal gjøres nå før Gatebil treffet på Våler i Mai.

Det som jeg gjorde i sommer da jeg kom på .. aha!! hvorfor ikke gjøre golfen litt styla og fiksa?!

midt i sommer begynte jeg å demontere bilen min innvendig, tok ut dashbordet,alle bryterene,taktrekk å alt nesten innvendig i bilen..

dro ned til Gjøvik for å utforske litt ang hva jeg kunne trekke om innvendig i bilen med, og hva farge på lakk jeg skulle ha.. da kom ideen Pink Racing på plass..jepp jeg ville ha en rosa og svart bil (når jeg bestemmer meg for noe så skal jeg!!)

jeg begynte med å pusse ned dashbordet med ett fint papir jeg kjøpte på Torshov, så grunnet jeg det og lakkerte det sort. orginal er det jo grått kjedelig som er i golf 2`n min..

brukte ca 3 strøk på dashbordet.

DSCI0007.jpg

lakkerte også på en logo.. hehe

DSCI0011.jpg

deretter tok jeg med meg dørtrekk og taktrekk inn på stua, satte meg på gulvet sammen med spraylim,velour stoff,stiftemaskin,strikk og masse rot rundt meg..

klippet til og ordnet med den rosa velouren først.. strykte på flisselin først bak på det rosa så ikke spray limet skulle gå igjennom da jeg limte det på trekket som var på døra fra før.

Bilde036.jpg

men det gikk da etterhvert :) :) harry men det er meningen :)

her er d ferdig montert i golfen min , mangler bare å sette på dørhåndtaket på sjåfør siden

2.jpg

GetAttachment.aspx.jpg

før jeg hadde ferdig montert dør trekket i golfen min så hadde jeg lakkert brytere,lister osv som også skulle settes inn i bilen.. dette skjedde i garasjen min.. hehe... :thumb

DSCI0003.jpg

her er noen av bryterene.. to bilder ovenfor ser dere lister som skal være på døra som er lakkert og montert

3.jpg

sånn så bjørka utenfor garasjen ut etter lakkeringen i sommer. så det nå for noen dager siden!!! hehe

buske.jpg

i julegave var jeg så heldig å fikk rosa mountey ratt som er kjøpt i England.

dette var stor stas :)

ratt.jpg

ellers i bilen så kommer det en a4 1.8t motor (ca 300 hk i ) med datasprut og masse stæsj på.. den passer rett nedi pga det er g60 motor fester på den motoren , den har sittet i en 2`r golf fra før :)

turboen ligger slengende på soverommet.. så tok to bilder av den

turbo.jpg

turbo2.jpg

når det gjelder stylingen så har jeg fått en sponsor avtale av ghost xtreme customs

det blir denne stylingen her :

fangere.JPG

ellers har jeg en sponsor avtale hos Big Wheels og Tommy Sharif på dekk og felger, skal titte litt på felger en dag så da får jeg bestemme meg da :partyon:

ett vinter prosjekt som kommer til å bli veldig spennende er :

jeg skal lage måke dører på Golfen min.. hehe.. ja.. dette kan bli spennende! men alt går om man bare vil sant???

-rosa slanger til motoren er kjøpt

bare følg med :) enten her eller på http://www.pink-racing.com/forum

har også i dag kjøpt matter i stoff til bilen min som jeg skal trekke om i kveld. bilder kommer :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jepp :)

flytter seg bra da . hehe.. men synd det er fremhjulstrekker

har tenkt litt på å bygge om det under også.. så vi får se :)

Ja men det er veldig mye jobb da,men det hadde jo vært kult da, ikke mange som har bakhjulstrekk på golf hehe

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider