Gå til innhold

ojoj! 10%effektøkning ved åpentfilter!!!

Ranger emnet

vwidar

Anbefalte innlegg

• Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen flere som er med på dette? ka sier du vwidar?

De som er med:

Stress87

DaButcher

Colli

vi har:

240 kr, en test bil og en kamera man!

vi trenger:

560 kr (7x80) og noen tillskuere

jeg er med på dette! hadde vært arti og testet ut.....

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi trenger noen flere folk...

ingen som har lyst å vite om det faktisk er noe vits med sports filter?

tenkte å se om det har noe forseg og gjøre det sånn som jeg har gjort det med mitt filter... se prosjekte mitt...

ser du har gjort likedan som jeg hadde det i gamlegolfen, men jeg brukte ett rustfritt rør istede.

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg hadde konfilter på min golf (1.8 monojet) .. stortsett den samme motoren som g3 har.. noen avvik, men ikke mange..

uansett. jeg opplevde tap av kraft da jeg monterte dette, hadde ingenting og si om det var med eller uten varmeskjold! stygg lyd blei det og (båp lyd)

monterte deretter green innsatsfilter, og da blei lyden bedre av bilen (ikke båp, men skikkelig god lyd) mista heller ingen merkbar effekt, men skal love dere en liten ting! gikk iallefall ikke noe bedre enn med originalfilter! kun bedre lyd!

så det. testa og konkludert.. kon-filter på en 1.8 golf er bare tull! kjøp innsatsfilter, borr hull i bunn av luftfilterboksen, og nyt bedre lyd! effekt kan glemmes!

- Dan

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg hadde konfilter på min golf (1.8 monojet) .. stortsett den samme motoren som g3 har.. noen avvik, men ikke mange..

uansett. jeg opplevde tap av kraft da jeg monterte dette, hadde ingenting og si om det var med eller uten varmeskjold! stygg lyd blei det og (båp lyd)

monterte deretter green innsatsfilter, og da blei lyden bedre av bilen (ikke båp, men skikkelig god lyd) mista heller ingen merkbar effekt, men skal love dere en liten ting! gikk iallefall ikke noe bedre enn med originalfilter! kun bedre lyd!

så det. testa og konkludert.. kon-filter på en 1.8 golf er bare tull! kjøp innsatsfilter, borr hull i bunn av luftfilterboksen, og nyt bedre lyd! effekt kan glemmes!

- Dan

Du må huske "raffinering".

Uten tall, er dette bare subjektive meninger.

En bil som bråker, vil alltid virke raskere, sånn er det bare.. (premisset er at den ikke er særlig tregere, selvsagt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider