Stress87 Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 de trenger vi bare 8 til som er villig til å slenge inn 80 kr vært! Stress87 og DaButcher er med Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Greit det, hvem er testpilot da? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 jeg kan teste... har en helt stock 1,8 motor med og uten kn filter Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 jeg kan filme :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 noen flere som er med på dette? ka sier du vwidar? De som er med: Stress87 DaButcher Colli vi har: 240 kr, en test bil og en kamera man! vi trenger: 560 kr (7x80) og noen tillskuere Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 noen flere som er med på dette? ka sier du vwidar? De som er med: Stress87 DaButcher Colli vi har: 240 kr, en test bil og en kamera man! vi trenger: 560 kr (7x80) og noen tillskuere jeg er med på dette! hadde vært arti og testet ut..... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 fett da magler vi bare 6 stk. De som er med: Stress87 DaButcher Colli vwidar vi har: 320 kr, en test bil og en kamera man! vi trenger: 480 kr (6x80) og noen tillskuere Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 vi trenger noen flere folk... ingen som har lyst å vite om det faktisk er noe vits med sports filter? tenkte å se om det har noe forseg og gjøre det sånn som jeg har gjort det med mitt filter... se prosjekte mitt... Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 jeg kan hive i 80 kroner... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 vi trenger noen flere folk... ingen som har lyst å vite om det faktisk er noe vits med sports filter? tenkte å se om det har noe forseg og gjøre det sånn som jeg har gjort det med mitt filter... se prosjekte mitt... ser du har gjort likedan som jeg hadde det i gamlegolfen, men jeg brukte ett rustfritt rør istede. Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 jeg lurer på om det har noe forseg idet heletatt.. det kommer ivertfall luft rett på filtere! flott da e vi halv veis De som er med: Stress87 DaButcher Colli vwidar bjirn vi har: 400 kr, en test bil og en kamera man! vi trenger: 400 kr (5x80) og noen tillskuere Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg er med..dukenukem Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 da jeg hadde konfilter på min golf (1.8 monojet) .. stortsett den samme motoren som g3 har.. noen avvik, men ikke mange.. uansett. jeg opplevde tap av kraft da jeg monterte dette, hadde ingenting og si om det var med eller uten varmeskjold! stygg lyd blei det og (båp lyd) monterte deretter green innsatsfilter, og da blei lyden bedre av bilen (ikke båp, men skikkelig god lyd) mista heller ingen merkbar effekt, men skal love dere en liten ting! gikk iallefall ikke noe bedre enn med originalfilter! kun bedre lyd! så det. testa og konkludert.. kon-filter på en 1.8 golf er bare tull! kjøp innsatsfilter, borr hull i bunn av luftfilterboksen, og nyt bedre lyd! effekt kan glemmes! - Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 da jeg hadde konfilter på min golf (1.8 monojet) .. stortsett den samme motoren som g3 har.. noen avvik, men ikke mange.. uansett. jeg opplevde tap av kraft da jeg monterte dette, hadde ingenting og si om det var med eller uten varmeskjold! stygg lyd blei det og (båp lyd) monterte deretter green innsatsfilter, og da blei lyden bedre av bilen (ikke båp, men skikkelig god lyd) mista heller ingen merkbar effekt, men skal love dere en liten ting! gikk iallefall ikke noe bedre enn med originalfilter! kun bedre lyd! så det. testa og konkludert.. kon-filter på en 1.8 golf er bare tull! kjøp innsatsfilter, borr hull i bunn av luftfilterboksen, og nyt bedre lyd! effekt kan glemmes! - Dan Du må huske "raffinering". Uten tall, er dette bare subjektive meninger. En bil som bråker, vil alltid virke raskere, sånn er det bare.. (premisset er at den ikke er særlig tregere, selvsagt). Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 da magler vi bare 4. Golf 3 GTD Special du er vel med? De som er med: Stress87 DaButcher Colli vwidar bjirn Burny vi har: 480 kr, en test bil og en kamera man! vi trenger: 320 kr (4x80) og noen tillskuere Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg