|Massern| Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Tviler MEGET på 10% økning tidligere, men kan jo være faktisk være hvis det gamle filteret var nesten heeelt tett. Derfor burde dere teste med et nytt originalluftfilter, så ikke målingen blir misvisende av den grunn, for da blir det jo feil ettersom det gamle filteret kan være potte tett, og dermed taper HK ut ifra originaleffekten. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Detta lover bra, skal bli fint å se om det faktiskt har noen virkning. Men dere må jo ha i bakhuet at ingen biler tjener likt på dette. Tviler MEGET på 10% økning tidligere, men kan jo være faktisk være hvis det gamle filteret var nesten heeelt tett. Satt kn innsats filter på fatterns mondeo, og må si at det var merkbart, spesielt på lave turtall. Forresten.. hvor skal effekttestingen foregå? Lykke til! vi skal nok klare å finne et nytt innsats filter som vi kan teste med... testen skal skje på NAF i bergen... vi magler fortsatt BARE 1 person med 80 kr. noen som er med? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Jeg er med, så lenge det er snakk om å teste nytt orginal filter mot nytt innsatsfilter. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 De som er med: Stress87 DaButcher Colli vwidar bjirn Burny Glenn vwcab83 B.T.i trra skal se om vi klarer å få litt fortgang i dette prosjekte no! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Ja, ser jeg allerede er på listen! :) Det er bra... Vi kjøper nytt originalfilter også, det må være en forutsetning for at testen skal være gjeldende ja. Fint folk påpeker det. Kan jo hende dette er noe produsentene av filtrene ikke oppgir! ;) 10% økning i forhold til vått, tett, ødelagt originalfilter... Hehe! Vi må få filmet med skikkelig kamera og ha alt på stell ja. Gi meg lyd Stress87, så kan vi snakkes om dette. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Eneste grunnen til at man eventuelt skulle fått økt effekt på en sugemotor med åpent filter er hvis det originale luftinntaket/luftfilteret er alvorlig underdimensjonert eller tett. Samme med "effektanlegg". Er standardanlegget underdimensjonert kan man få en effektøkning. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Time will show :-) jeg skal høre med faren min om jeg får lånt hans hd-baserte cam, isåfall bør det bli grei kvalitet. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Så lenge tidspunkt og dato ikke er ukurant stiller nok gjerne jeg og Dimmu87 opp som tilskuere. :D Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Stress87 er så dum at han borer seg selv i hånden, og uteblir derfra fra å møte oss for å avtale nærmere tidspunkt. Golfeiere altså.... Hehe! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 haha... pass deg eller så borer jeg deg og i hånden... ble dere noe klokere på møte? tenkte jeg skulle ringe NAF og høre med de. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Jeg tviler man får mer power i hånden ved å perforere den. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 haha... pass deg eller så borer jeg deg og i hånden... ble dere noe klokere på møte? tenkte jeg skulle ringe NAF og høre med de. Ring og bestill en time, så ser vi om det passer for alle 3. Timen kan alltids avbestilles. Så når vi har dato og klokkeslett, så samler vi inn penger. Do it, do it now! :thanks Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Jeg tviler man får mer power i hånden ved å perforere den. Han gjorde det for å få grommere lyd! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Ryktene sier at Stress87 har bestilt time nå. Så da er det vel egentlig bare å bla i lommeboken! ;) Han kommer nok inn og skriver dato og klokkeslett her. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 det er sant colli. jeg klarte endelig og samle opp nok mot til å bestille time... Datoen er: Mandag 19/02-07 Kl. 14:45 på NAF i fyllingsdalen. håper så mange som mulig kan være med på testen. det er fortsatt ikke for sent å være med! da blir det biligere for alle:D Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg